Thursday, May 23, 2013

detik perubahan

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang

hari ni hari khamis..

tinggal beberapa hari je lagi untuk aku berubah utk jadik matang...matang la sangat..muntah kelabu kucing baca statement aku ni..lalala

selalu laa aku ni dikomen tak matang, keanak2an andd manje,,,ngeh3..i memang manje..aaauuuwww...nak wat cane kan...perubahan tu akan datang jugak... memang aku suka menguji..memang aku suke carik pasal...tapi bukan saje2 lagi dah sekarang...sememangnya tanpa sedar aku dah jadik balik kakpah yang dulu...kakpah yang kuaaaaattt giler sentap...cakap sikit nak touching..yang menten nye aku takde la ske cakap benda jahat sangat kat orang...klu dulu bodoh bangang sume keluar....tak sedor diri.,..padahal lidah ni pinjaman je,,,gune utk ckp bukan2 plak,,,aih...

insyaallah...aku akan berubah seperti yang diminta....tapi lepas detik perubahan tu la..tapi jangan berharap aku akan berubah 100 percen la...sebab perubahan utk menjadi matang ni bukan kehendak aku...aku tak rela menjadi matang sebab pada aku matang itu adalah TUA...haha
bile aku macam ni sume ingat aku form 5..form 5 ok lagi.,..yang dok teka aku ni darjah 6 laaaagii aku suke,..,ngah3

aku akan cuba untuk berubah...

UBAH..

INI KALILAHHHH...

hahahaha..

p/s: bahang kehangatan pilihanraya masih terasa 

nak ubah 1 bende je dulu....boleh kaaaannnn awokkkk...hehehe



shiiingggg!!!transform jadi cindelellaaa...

















eh,,,terfree hair plak...






jap...






































yeah....siap berniqab tu,,,

ya habibi ya maulanaaaa...

haha..ok ..stop merapu...sambung kemas umah..
papai...























No comments: