Tuesday, May 28, 2013

update sikijap aa...

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang..


hahaha..just nak bebel kejap sebelum gi mandi..pasni nak pegi jejalan ngan famly...untung jugek abeskan cuti cmni..yang tak besnye naik keje kang hati tak senang semula untuk ke tempat baru...aihhhh..

pengumuman:

atas request sesorang yang estemewa iaitu en.someone yang kini akan digelar sebagai en. somebody, entry2 selepas ini akan menjadi lebih sopan santun ala2 ayu ikut tuan punye blog apabila perkataan 'aku' akan ditukar kepada 'saya'..hahaha
eden boleh tak?ngeh3

ye la...walaupun follower aku ops!! saya...cuma 21 orang (rasa nak gelak guling2 bawah katil...nasib bek bawah katil penuh barang) tapi salah sorang reader (ceceh..nak jugak gune perkataan reader..haha) adalah en somebody itu..maka beliau merequest supaya saaayaa syarifah nur farhana syed hassan ini menggunakan perkataan yang lebih bertatatertib, bertatasusila selaras dengan rukun negara..wah3...merepek sakan la nye...
kesan tak update blog setelah sekian lama..
owh....i miss my samsung s2(terus tukar milik..padahal henpon tu en somebody punye.lalala~)

alamak2..orang len dah siap..
gi mandi dulu ye..
daa u olssss

p/s: boleh tuju lagu?


xboleh pun saya dah letak dah lagu nye..
lagu untuk en somebody..
hehe

No comments: