Tuesday, May 21, 2013

fiuhhhhhh....*lap peluh kat dahi*

Dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang...



Xsangka akhirnye aku jejakkan jugak kaki aku kat tempat yang aku nak pegi dari kecik....dulu bile baca pasal tempat ni aku cam blur..kat mane bangi ni...n finally dari tahun lepas aku dapat keje kat bangi..ble dh keje kat bangi 1st thing aku ternampak adalah tempat yang aku nak pegi tu...

Selalu la dok baca dalam mastika.. Sampai dah ketua ni pun still mengidam nak pegi...last year dah contact dh tempat tu..tapi sebab xmampu lagi aku batalkan dulu hasrat aku tu...

Tapi hari ni walaupun masih tak mampu aku pegi jugak cuba nasib..ingatkan boleh amik pakej yang biase2 je..tp yang biase2 itu rupenye luar biasa...


Berpeluh jugak ble die statekan price utk pakej yang terbaik..tapi aku decide utk amik yang basic dannnnn masih berpeluh nak bayar..

Dalam pada berpeluh dalam aircond tu amik jugakkk...sebab malu la kalau keluar gitu je...xpe la...ade rezki kang kite sambung la gune..

Yang penting aku dah dapat tunaikan impian aku dari kecik tu..



Alat2 perawatan..



Rupenye aku dah tersalah tafsir tempat ni...aku ingat cam tempat lain..rupenye ini untuk perawatan saje..tapi yang aku kagumnye sebelum start sesi rawatan die suh kite selawat dlu..siap baca doa bagai..bagus2..lega aku walaupun kene bayar mahal..haha


Dpt bygkn tak kenapa mahal???

Tapi mhal2 pun tertunailah hasrat aku dari sekolah dlu..nak2 belajar kimia at least dapat la apply somthing dlm hdop..



orang tu suh aku jgn gne lg produk2 skrg..but aku ni kn jenis kedekut melekut aku simpan jap produk tu then nk abeskan segala tok nenek pencuci muke n bedak..dh lichen kn yg len baru la gune yang tu..

Tapi siyes mahal gle..puasa hari2..fiuh3



p/s: nsb bek en someone redha dpt org yg ske mbazir cm aku ni..

Ni cite ari sabtu hari tu..hehe


No comments: