Thursday, May 2, 2013

foodddzzzz...

Dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang.

Bukan senang nak aku cite pasal makanan ni...
Eh..ye ke..perasan..haha

sebenarnye dalam folder ade 2 gmbr ni je...so moh le kite cite plus bebel2 skit..

Gambar 1

jom buat karangan bergambar..hehe..

Ok..ce tengok bakso kat atas tu..bapak besar..dr kejauhan nmpk sgt kagum n deli2 tapi....jgn tertipu...sape yang kenal aku mesti tau aku jenis makan mesti habes wpun xsedap..(ye ke aku cmni??) 
tapi yang ni...bakso besor tu je yang aku xlarat giler nak habeskan..terasa cam makan lembu mentah..terasa gler kelembuan die..xtahan nokkk...tapi yang len2 sedap...slek die bakso besor tu..myesal aku mintak..
Ni aku makan kat mydin usj...tapi memandangkan hari tu dah hepy tahap babas sebab dpt kuar ngan en someone,sgale nye aku tak kesah...lagi pun bkn trok sgt pun mknan tu..bersyukur la..
ALHAMDULILLAH..



Gambar 2

hari selasa 30 april hari tu kitorg buat bbq kat kabin ni...wpun sambutan kurang meriah tapi mknannye mmg bes!
Sate..ayam..otak2...kopok lekor...owh...terasa lagi ayamnye...sedap kot...yang settlekan sume budak laki...aku n fatin...hahahahaha...lepak je le...tlg tgk..wehee~

Sedih...klu btol aku nk brenti ni nnti xdpt dh hang out ngan dorg..wpun hepy kt sni tp xckup klu mlut je yang ketawa,hati menanges...

Ape jalan yang aku kne tuju ni....dilemaaaa...ni blh buat entry bru ni..haha

sekian cerita saya..
Kompom klu ade cikgu tanda saya dapat E...aih...


No comments: