Tuesday, May 14, 2013

dilema berganda..

Dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang


Sambil menunggu orang di bawah hujan berdendangkan lagu ct..indahnye hidup...tapi suasana ni menambahkan kesedihan hati..

aku akan berenti keje..
Btol ke keputusan aku ni????
Argh...tapi notis dah bagi..alamatnye sebulan ni berduka lara lah aku..(kecuali waktu cuti sebab cuti adalah masa utk enjoy)..dlm ketidakrelaan nak brenti tu notis dah bagi..paling bes borang utk habiskan cuti tahunan dah isi..esok submit..haha..*ketawa sambil nanges


Aku rasa pertama kali dalam hidup aku ni aku dah buat keputusan separa bodoh...tak totally bodoh la sebab dok sini pun bertambah2 kebodohan aku..xde function..at all..tabahkan hati je la ble aku xde pun xde org tanya..memang bgus...tp sebaliknye menunjukkan function aku memang xde kat situ..function aku ni ade ble xde org nk bekap keje..bekap keje org..abes keje aku aku pulun sorg..owhhh...lagi sakit jiwe...cam mayat hidup xde geng nak ckp2..T____________T
kenapa hujan ni masuk mata aku....sob3


mslhnye knp hati aku rs xnk sgt kje kat tmpat baru ni...ape bahana yg akan aku dpt.........ape dh jadi dgn dri aku yg kuat pndrian..mane dri aku yg bijak buat keputusan tu..ya allah...hilangkanlah kedukaan ni.....tlgla...hamba mohon...kuatkan hati hamba yang lemah ini...redhakan ia..hamba mahu menjadi hambamu yg bersyukur..ampunkan lah...





Adoi...dah buat drama sinetron plak dalam keta ni...jgn la ade org nmpk ..kang ingat aku gile plak nengok hp sambil meleleh2 air mata..huhu





redha...
Aku kene belajar bende tu...

Farhana..
Tlg jgn negatif..
Bersyukur dgn nikmat allah..
Jgn pertikaikan rezki yg dia bg..
Jgn bandingkan dgn yg lain..
Yakinlah dgn allah..





P\s: budak di dalam gambar xnampak masa depan kerana kerabunan die..ade sape2 boleh bantu budak meroyan ni??



Prof muhaya pakar mata...tlg laserkan mata saya kasi clear....mekaseeehh..



Tu r...aku nak jadik model tak kasikkkkk...sape suruh..puiii..

No comments: