Monday, December 3, 2012

aku dan aku daaaaannn aku..

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang

nak pikir tajuk je dah amik mase sejam..nak pikir bebel ape amik lagi 2 jam..last2 kang xde mende pun aku cite..lalalal~

tapi bukan hari ni..
la ni aku rasa nak membebel sebab aku ngah stress..
pes time aku jadi weng kat tempat keje sampai lama giler xleh wat keje..
aku rsa loklak..aku rasa nak muntah..xselesa giler badan..
mungkin sebab dah lame duk hotel, so bile kene buat keje, badan dah mengada..ahah!
kalau bos aku baca ni kompom xnak anta aku gi mane2 lagi..
tapi siyes...rasa rindu plak nak gi outstation (bunyik kasi sedap..padahal workshop je)
mane taknye..aktiviti pagi sampai petang...
malam dah boleh goyang kaki sambil layan cite..
tu belum masuk tang mandi lagi..
aku ni kalau ade air panas memang berjam2 mandi..
ce kat umah ni...aku rasa xsampai 5 minit aku mandi..
basahkan badan, sabun, bilas, dah siap!
mandi kobo kate ko..
aku xtahan sejuk..
kang xpasal2 aku rasa nak mengamuk kalau tulang belakang aku wat hal gara2 kesejukkan..
*bes x alasan guwa??hahaha*

oh ye..tujuan entry ini dibebelkan adalah kerana aku esek terngiang2 ex-romate kat hotel masa gi workshop tu cakap aku ni serius....
SERIUS??
adakah aku serius?
serius ke aku ni serius?
bile aku dengar je die cakap camtu, aku terus gelak..
pastu aku explain la kat die..
aku bukan jenis camtu..
cume nampak siyes sebab aku xtau nak bercerita dalam bahasa inggeris camne..
u know what my dear?
i sound silly when i speak english..
ngeh3

so bagi mengelakkan aku terlebih silly dari kadar yang sepatutnye bek aku diam je..
aku ingatkan ok la bile dah bergaul ngan orang2 obersea..rupenye haram jadah makin teruk tatabahasa aku..hak3..tapi takpe..tu bi je..bukan bahasa ibunda ku..whuah3

in d same time, 
ehem..
malas nak puji diri sendiri, tapi ni bukan aku cakap eyyy...
die yang cakap..
die cakap aku cantik...
hik3

cantik la sangat....
(terus wat muke huduh)
sory ye u...i xcantik..
i comel je...
lalalalalal~~~hak3

ok..abes pujian dari wanita iraq..

next...

orang philipine, n sri lanka cakap aku fotogenik..

owh yes....sile la gelak puas2..
up lagi,,up lagi..

sebab aku pun nak tergelak bile depa cakap camtu..
halooo...tu bukan fotogenik..tu fotogedik..plez la.tlg la bezakan yang mana satu intan yang mana satu permata..*apakah?*

pastu aku xtau la dorang ni ikhlas ke, perli..sebab ape tau...
sebab aku kan xde kamera..tapi kan aku kan suke amik gambor..
so, TERPAKSA la aku PAKSA dorang amik gambor aku..xpun aku menyibuk dalam pic dorang..hak3
pastu, bak kata k ngah, orang sri lanka tu cakap camtu sebab aku type2 dorang..
agak2 statement camtu mintak penyepak ke penampau?
hahahaha
xpe2..yang penting dah di puji..
wuek!

lastly, 
orang mexico yang aku hantor pi KL tu..
die cakap aku sangat la proper..
bile cakap tu sopan, susun atur ayat nak kasi btol..
yang tu memang aku terbahak2 la gelak..
aku cakap kat die, bukan aku proper..tapi aku plupe..aku xingat perkataan2 yang aku nak cakap tu..
xabes2 ayat aku,
*how should i explain it to u*
*ayoo...what's the word*
*ish! perkataan ape tu*

haa...amik..kuar bm aku kat die..


ape2 pun memang bes..
sebab group aku dapat no 1 pertandingan masak..haha
statement xde kene ngene..

ce carik mana aku?
heh3

p/s: 
nape ari tu aku xleh upload pic..
ni boleh plak..
pastu die suh beli space lagi..
ape maksudye?
anybody, plez ajar,,,

2 comments:

Nurul Iliana said...

lorh...org puji,dia nk tmpo kte lak.muka k long kn ad iras2 bollywood ckit.ckit je la.xbnyk pun..hua3

syarifah nur farhana said...

eleh...sudah laa... mke akak cam siti k....hak3