Tuesday, December 4, 2012

Macam mana nak ikhlaskan hati?

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

hahaha...hari ni dalam pada berangan tersengih sorang2 bile teringat seseorang masa ngah drive, tetibe muncul plak perasaan sayu dalam hati..chewah...ayat.....cam puyus..
tapi siyes lah ni..
sejak dirompak buat kali kedua, bukan setakat trauma je aku dapat..aku dapat perasaan dendam sekali..
xbes nok...tapi tu la yang aku rasa..
aku tau menyumpah org tu xbaik..
tapi aku harap org yang merompak tu bersama2 geng die rasa ape yg aku rasa..
kalau dengan duit beribu o berjuta yang die dah pernah curik tu boleh die wat bayor umah, harap umah die terbakor..
kalau ngan duit tu die beli ape2 kenderaan , mati la ko ngan sadis,,
hahaha...keji kan..
silap la beb..carik pasal ngan aku..
ngan aku senang je...
ko nak amik duit, n segala harta bende secoet tu , silakaaaannnn...
tapi ingat...
selagi aku teringat2 muke ko..selagi aku teringat sume2 kejadian masa tu..
aku memang xmaafkan ko..
selama mana ko nak bertahan..
ko nak melutut kat aku?
klu ko mengengsot pun belum tentu aku maafkan ko..
aku memang jenis pedengki...apetah lagi ngan orang2 cam ko..
aku lagi respek kat pengemis..
wpun dorang mengemis..menipu kunun2 tak mampu, n sebagainye,
at lis die xde meninggalkan kesan kat memori aku..
xcam ko..

cume...
aku xsuke rasa camni..
aku rs keji giler..
asalnye dah memang keji..
bile jadi camni bertambah kekejian aku..
tapi klu ko pun xkesah merompak,
ade aku kesah ko kne carik aku nanti???
hak3

p/s: jgn contohi sy..

No comments: