Tuesday, December 25, 2012

cuti yg x bererti..

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

lame giler x menaip..
hati ngah walang, paling2 pun ngadap je page kosong ni..
then log out..
sebab makin tengok page kosong putih camni, rasa cam cmtu la kosong nye hati aku..
ayat nak sadis kan..

ade org kata, klu kite sedih ke ape, try la bzkan dri ngan wat ape2 keje...
kadang2 menjadik,
tapi dalam keadaan yang parah camni,
nak wat keje pun xboleh dah..

otak dah xmampu nak pikir tindakan paling rasional patut aku amik
kalau la ade alat yang boleh interpret semua isi hati aku kan senang..
xpayah aku nak simpan semua ni sorg2..
biar org tau aku ngah sedih..
biar org tau aku ngah hepy..
biar org tau aku ngah marah..
aku bukan robot la..
klu aku tgh sedih, bukan ke palsu senyuman aku?
bukan ke palsu gelakan aku?

tapi aku paham,
dah namenye manusia,
nak teman kita masa tgh hepy je..
bile kite sedih2, sorg2 je jawabnye..
terime la hakikat yg manusia memang camtu.

aku lagi rela sakitkan ati aku sendiri daripada org len yang buat aku sakit..
xperlu tnya kenapa (macamlah ade org nak care pasal aku..phuuiihh!)
sebab jawapan tu akan terjawab dalam hati aku je..
silalah panggil doremon abd ke 54 utk keluarkan alat mendengar rintihan hati..


p/s : Allah, 
sedihku, air mataku, bahagiaku, sakitku semua perasaanku adalah milikMu.
Hamba xminta untuk dicabutkan segala nikmat ni.
Tapi hamba mohon, kuatkan hati hamba utk tegar hadapi semua ni..
amin.. 



p/s drpd diri sndri:
aku rindu ko yang hepy wahai hati..

No comments: