Sunday, December 9, 2012

Penyibuk yang sangat bahagia..

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang

sempat lagi aku nak mengahapdate blog ni wpun tahap kepenatan dah melampaui batas..
sementara cite masih fresh, syok la nak bebel...

tadi aku gi wedding kat PICC..
giler la.. dlu masa schawal kawen, aku xdapek join..
la ni, kak ct ex housemate aku ngajak pi wedding customer die..
giler la..
gune kuzi katering lagi..

ok first pic of kos la gambor aku ye dak...


ni first time aku gi PICC ni...selama ni lalu je..
paling2 singgah kat depan PICC iaitu DCC..
itu je mampu gi..



ni le makanan kuzi katering tu..
paling sedap, yang udang butter tu je..
yang len biase2 je..

pengantin dari jauh..


padahal aku bukan kenal pun pengantin ni..
tapi yang bes aku dpat rembat bunga2 yang ada...muahaha
*seperti gmbr di atas sekali*

tetibe cam xde mood lak nak cite...
malas la ..
bye...

esok ade another wedding..





No comments: