Wednesday, December 5, 2012

Bebelan mengisi masa lapang

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

lately memang bizi giler..
kat tempat keje la..
kalau kat umah free je..
kebizian yang melampau tu buat aku rasa nak buat keje kat umah je..
giler rajin sampai bawak keje kat umah...
tapi kerajinan aku tak cukup hebat nak menewaskan kemalasan aku..hak3
pagi2 morning ye ye semangat planning nak buat macam2..
last2 balik keje, hampeh!
sampai umah paling2 dah kol 8..
pastu balik mandi, bukak fb, men game..
pas men game mesti dah mengantuk sebab before men game lagi dah penat..
so, pas men game,
tido....


mane koje yang aku bebel nak buat tu pun ntah..haha
ni pun cara2 nak tido dah ni...padahal tadi tekad nak buat minute meeting..
tapi memandangkan dah penat, niat hati nak buat pagi..
niat ni asalnye dari last week lagi..
tapi sampai hari ni xtertunai..
xpe..yang penting niat kan..

ni aku bebel2 ni bukan sebab aku rajin benau nak menghapdate blog ni..
tapi sebab aku ngah tunggu mesin basuh tu siap basuhkan baju aku untuk 2nd round..
sebab tu le xtido lagi...klu x, time ni dah syahid dah apetah lagi tido ku lena dititip mimpi indah..
bluek!!indahlah sangat..
maybe sebab aku penat sangat, so tiap kali tido mimpi bukan2..
owh...stress beta..
ok lah...baju dah siap basuh tu..
chaa..~~~

p/s: cyra kesayanganku sangat hebat..masuk wetland putrajaya, redah segala batu-batuan, lubang-lubangan, kayu-kayuan, air-airan *orait, enough rosakkan bahasa* n sangat bergaya seperti hilux..cayalah lu..

p/s to cyra: jangan sampai tayar bocor kne batu ey..kne aktif tau ; P

p/s utk dri sndri: memang bes bebel n cakap sorang2 kan??dasar gile..haha*gelak keji*


P/S YANG PALING UTAMA: BILIK AKU TAK TERKEMAS-KEMAS LAGI...
ARGGGGHHHH!!!!TENSENN....

1 comment:

Nurul Iliana said...

kemas je la m cik...xyah duk tguh2.dri krun ke bpe ntah den dgr m cik nk kms blk.tp tiap kli den g,sme je rupanya... *keji x statement??hua3*