Saturday, October 20, 2012

salam perkenalan tahun ke3

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang



yeay! 3tahun sudah...
yup! masuk hari ni dah 3 tahun aku kenal en someone..
kitorang xpenah declare pun nak lebih2 ke ape..tau2 je siyes..ahakz!

so, untuk xmo rase bosan, kitorang pilih 1 tarikh untuk celebrate..
maka tarikhnye jatuh pada 20 oktober tiap2 tahun..

bersempena ngan 1st day en someone mesej aku..
tapi kan...........
sebenarnye aku cam agak2 je..betul kot tarikh ni kitorang stat mesej..
yang penting isi mesej tu...haha

time tu rina *one of kawan lawn bowl* tolong mesej cakap die mintak izin nak mesej aku..
giler skema..haha
tapi mmg tepat la rina yang mesej aku sebab budak ni pandai gak menjawab.. coz startnye aku cam mngelak gak drpd nk mesej die...tp disebabkan jawapan rina tu, aku xde reason nak tolak.
maka,start la kami bermesej....

daripada mesej tu gatal miang plak aku ajak die gi tasik..saje, jumpe2... sebenarnye aku nak tengok die ni berani tak.. so, kenal2kan sekali kat kak ngah... time tu kak ngah teman le kitorg gi tasik belakang utm tu...petang, jalan2 tapi pakai baju kurung... yang paling xboleh blah kegatalannye bile aku pakai baju kurung baru hari tu...pape ntah..cam LOL je..

berterusan la arakiannye...pastu banyak la aku duk nguji mamat ni...
tapi tegar yang hamat...stress aku..
tp paling kejam, time tu aku ngah mesej ngan wildan depan die..
masa tu, kat dewan, ingat lagi... die tanye macam mana.. n aku rejek die kata nak kawan je...
tapi ape hal ntah...poyos giler nanges2...bile ingat balik cam ape je..
xpenah aku nanges depan orang...apetah lagi lelaki..
cam die wat pape kat aku plak..whuah3
masa tu aku rase keji giler n jahay yang hamat..
kenapa aku nak tipu diri sendiri..sampai lukakan ati die..
bukan setakat sakitkan die, tapi sakitkan aku sendiri..cam bodoh..tapi tu la hakikatnye..
in d same time, aku nak sanggup nak tunggu sape2 sebenarnye..
ye la,..aku kan dah gatal miang meleding nak kawen,,
nak tunggu kang berapa tahun plak aku nak kawen..

tapi bak kata qalbi,
'ni jalan yang ko pilih.ko pilih die, so ko kene la tunggu die'

klu aku xnak tunggu, aku blah la ey?
owh...xsanggup saye...die je yang sabar kene marah bende yang ntah hape2 oleh sy..
tapi......
xpe la..ade jodoh xkemana..
kan....

xde jodoh, kemane2 la aku..lalala~

sebelum meraban lebih merepek,
sebelum entry yang patutnye buat orang hepy, tetibe sakit ati,
bek aku chow..

ayat agak bengong sebab aku ngah tensen ngadap akaun..
tambah lagi 1,
patut ke aku amik master akaun plakkkkk???!

ppffttt.......




SELAMAT ULANGTAHUN PERKENALAN KITA YANG KETIGA,
EN. SOMEONE..


Terima kasih atas setiap yang indah antara kite..
cheeewahhhhhhhh!!!!!!!!!!!

oii...bawah umur xleh baca!
terlebih umur baca kompom geli kan...
ngeh3..

p/s: klu geli, menyampah, suke, xske, etc2, sile doa kami cepat nikah ye...hek3


No comments: