Wednesday, October 3, 2012

Hi..i'm Farhana..

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang
 
intoduction bagi orang yang sawan lepas gi kelas english for 2 nights. aku ingatkan aku ni xpandai Bi...rupenye tak pandai giler! keras giler lidah..something yang simple pun aku salah..memang teruk la..
 
 
sampai semalam, dah 4 hours kelas..tp aku kene exten kelas agi....blom master lagi..mane tau pasni bersepuh2 air liur bile speaking kan..hak3
 
 
dalam keserabutan ni.. aku keawang2an lagi...
 
bacalah puisi aku betajuk TAPI ni..hahaha
 
aku teringin nak sambung belajar
tapi aku tak tau nak kos ape
tapi aku nak belajar
tapi aku xde duit
aku teringin nak sambung belajar
tapi aku nak kawen
tapi nak kawen kene ade duit
tapi aku kene keje
bukan tak bersyukur ngan keje aku ni
tapi rasa kosong dalam hati
tapi aku nak keje
tapi ntah..
sampai sekarang xde solution lagi...
tunggu masa menentukan..
 
 
sekian sajak saye bertajuk tapi...hahaha
bungung kan..
 
sebenarnye aku ngah pk masa depan aku ni...
bende yang simple tapi sangat dalam aku pikir sampai sakit pale aku..gugur2 rambut aku (ceh!padahal mmg xjaga) ..kedut2 muke aku (kedut sbb dah tua), hitam muke aku..eh! ni dah dari azali..haha
 
nampak nau cam org meroyan kan...
nak update cite bergambar tapi tersangat la leceh nak upload sume gambor2 tu...
 
sape nak belajar bi, leh tengok kat sini ey...
 
xlame lagi mesti Teacher masukkan video aku..
maluuuuuu...maluuuuuu..
 
ok..ckup lah meroyan tu ey...daa~
 
p/s: kereta dah bau cam tempat pelupusan sampah akibat banjir milo ari tu.. yek!!!


No comments: