Thursday, October 4, 2012

dapat ke tak belakang cer....

Dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

dalam pada ngah sakit pale pikiaq pasal meeting dengan NGO next week, pasal kene gi workshop ni, pasal patut ke tak amik keje tadika, pasal berangan nak sambung belajar tetibe dapat emel....


ooo...xnmpak sangat ey? aku zoom jap..


itu le tajuknye...
ade name aku jugak...wehee~~~

walaupun baru dipanggil intebiew tapi keexcitedan nye tu cam dah terpilih...
terus google pasal acacia..padahal keje berlambak2 lagi ni.. buktinye, dalam gambar atas sekali (yang kaler biru n itam), xde pun tab fb (adakah itu menunjukan aku rajin? walaupun aku sedang berblog skrg..owh...poyos...)

harap2 la dapat...tp ......cam takut jugak....

mesti die tnya pasal kimia punye...

MATI AKU!!!

aku mane ingat dah...
atoiyai..........

sile la study utk meeting n interview ni ye dalam masa beberapa hari saje...harap maklum aka padan muke..

p/s: ye ye hepy...kang xdapat buat malu je.....

AH! BELAKANG CER..





No comments: