Tuesday, August 7, 2012

sakit

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

rasa cam dah lame giler xsakit. i means demam r. tu pun body aku suke men cak2.. rasa cam nak demam, badan dah sengal2..tapi malam nye dah ok..demam kura2..seingat aku, last yang aku btol2 demam masa aku darjah 5..lepas tu start dah demam kura2.. masa darjah 5, demam2 pun aku leh gi sungai lagi..
lepas2 tu jarang la demam..paling2 sakit perut..sebab tu sape2 member aku selalu jadi mangsa untuk jadi tukang perasa dahi..bukan rasa ngan lidah..ngan tangan sudah..sampaikan dorang malas nak layan aku dah...hak3

bukan pe..kadang2 rasa cam xlarat sangat..rasa lemah..tp xpanas.. tensen tau..nak mc pun xleh..haha
pastu kang pagi rasa panas, bile aku excited nak demam terus sihat..owh...stress2..
orang len selalu cakap demam, hidung tersumbat itu ini sume..aku lak.......bukan tak bersyukur sihat, tapi nak rasa demam...ngade kan...kang Allah bagi, terjelepok xbangun2 baru tau..

xde la..aku suke yang cam sekarang ni.. sakit dada cam penuh kahak kat dada, tapi batuknye bunyik kahak pun xde..kalau orang dengar pun cam hekeleh die ni...batuk2 poyo je.. mane tak nye, tekak bukan men gatal.. semalam tekak gatal, batuk sekali je.. uhuk! hari ni upgrade dah.. uhuk2...2 kali setiap kali batuk..hahaha..suke3..

selsema lak..member aku penah cakap xslesa seseme..hidung mengalir je ..aku lak..rasa cam comey je kalau esek sedut hingus tu...wakakaka...pengotoq! tp jgn la teruk sgt...scrooooootttt panjang giler.. sikit2 sudah..baru nampak cute.. pastu, sore sengau2 gitu..auuuww!!i like..haha

gabungkan 2 2 ni, sore leh jadi cam ella..tapi xbesnye, nak nyanyi sorg2 xbes la..jadi sumbang..
(padahal mmg sumbang)..kene nyanyi lagu ella je..wheh3

2 sakit ni proven la..tapi bab demam, aku bajet2 aku dah demam dah..dah panas la ni..esek2 rasa dahi..tapi xberapa panas..nak sedapkan ati 'ala...org demam memang rasa biasa je'...bile buka pose...nasik sepenuh2 pinggan...nafsu makan sangat membuak2..
ok...xdemam.............(-_-")


weng~~~~


No comments: