Monday, August 13, 2012

penghapdetan yang ntah hape2..

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang

naya aku..naya...cuti raya xmintak agi ni..
xpe2...jap gi kite isik borang naa...

semalam aku gi tanjung malim..
shopping raya...
shopping la sangat kan..
memandangkan dah keje, baju raya kene beli sendiri..dan disebabkan itu jugak,
bajet untuk baju raya xde, so
kite beli tudung raya je.,,nak jimat kan..
pastu nak jimat agi,
aku beli inner tudung je..
baru la nak berjinak2 pakai shawl..
tapi ntah2 raya kang aku pakai tdung indon gak..haha

maka, jumlah perbelanjaan semalam just 25rm je..
tu pun guna duit makan..kan ngah pose, so duit makan tu gne la untuk shopping...
harap je dah keje..tapi poket kosong manjang..
kalau tepuk2 purse tu pun, memang kuar habuk n sampah sarap je..
siyes xtipu!


balik tu singgah nursery pokok..
sawan ngan beberapa speses yang cute2.



memule aku tgk pokok ni..eh..cam rama2..rupenye mmg ade rama2 pun kat situ...
sape terer carik la..
sape jumpe, kurang la pahala pose anda sebab
rama2 tu ngah wat maksiat..
mesti dorama xpose..haha

santeek takkkk...
kecik je ni..tapi sangat2 comey..
teratai dalam pasu..

ni muke hepy sebab dah jumpe highway guthrie..
apekahh???

k, sambung wat keje..bye2



No comments: