Wednesday, August 29, 2012

raye di kfc

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang

acaner nak start cite ni.. nak bercerita..tapi hati ngah lara -ewah- so speechless.. rase nak men gem n wat keje je.. ingat jugak nak wat keje ye dak..

semalam aku gi raye ngan kak nik. balik2 keje terus gerak pegi shah alam..memule hantar member opis dlu balik umah die kat seksyen 2. pastu dah kol 6 lebih. terus zupp gi bukit jelutong.. aku ingatkan penyakit sesat aku ni dah berkurang sikit..rupenye makin teruk. elok2 leh sampai kol 7 dah meraban sampai 7 lebih. tangan dah menggigil2 dah, lapo..haha

memandangkan kak nik nak blanje kfc, so direct gi kfc. mase kak nik sampai aku ingatkan dia bawak kekasih die..rupenye kak farah..hampeh tol kene klepet. hahaha..baru nak tengok si dia yang berjaye jerut kak nik ni..hak3..time nak oder tu azan....pastu buke pose ngan kfc tu le..

aku makan nasi+green curry chicken.. sedap jugak la..rasa kari+kurma.. tapi xabes pun..ak makan bukan banyak pun..pastu tapau bawak balik..mintak bukan men.. kentang putar la, fries la..las2 makannye nasik n ayam seketul..tu je..

pastu, kak nik ajak gi umah die.. gi la jap solat2 sume..
sampai2 umah die...pergh!kagum giler!besoooorrr.... maka terus berazam nak beli umah camtu.. gaji ciput, ade hati nak beli umah besor.. ..tapi xpe,,mane tau tercapai.. la ni, aku dah start usha2 rumah dah.. terskip plak plan nak carik keje tetap..haha..kene patah balik, fokus carik keje tetap dulu..

kat umah kak nik aku dapat makan famous amos.. lepas ngidam aku..hek2..tapi manis sangat..leh telan 1 je..pastu rasa kuih kak nik wat..tu pun aku makan bersulam air sebab xtahan manis kuih tu..sebenarnye xlah manis sangat..tapi sebab kat umah sume tawar sebab tu xle makan yang manis2 kot.. heehe

lepas tu kak nik anta aku gi mymydin coz keta ibu ade kat sana. masuk jap la tengok mymydin tu..aku ingatkan mydin..nak la borong barang..last xde beli pape pun.. kosong je..baru bukak ey mymydin tu? ni cara2 aku terpakse le gi mydin rawang untuk melampiaskan nafsu shopping aku ni..whuah3

kol 9.30 camtu gerak balik..sampai umah kol 11..padahal datang tadi sengah jam lebih je.. selebihnye sesat harem.. mane ntah gps ni bawak aku merayau.. bawak gi tempat gelap lak tu..behengang tul..ingatkan membantu la gps ni..kot2 leh sampai dalam kol 10..last2 ke kl ko bawak aku..bek aku drive ikut sedap naluri aku..at lis aku lalu tempat ramai org..bukan tempat construction..huh!

on the way tu, jiwe dah sentap..tapi sempat gak settle kan 1 isu n nasib baik dia ada wat sembang2. hasilnye, 1 apoiment gi jalan TAR akan di plan.. pas letak tipon sambung sentap balik..nanges2 la sampai tido..
bile dah nanges, ati kosong, jiwe kosong, otak kosong..xde bende leh wat pun....
haih.............

p/s: cam pelik kan aku ni..ngah sedih, tetibe ok, pastu sedih balik..siyes gile!

semalam iman kuat sikit, orang ajak gi karok aku refuse..owh!kakpah kah itu..cam x caye kan..ntah2 kene rasuk..ayok.....

xdan nak amik gambar segala....nampak kfc tros telan..haha

2 comments:

Nurul Iliana said...

update la pic skali

syarifah nur farhana said...

la...dah kate xamik gambor camne nak letak pic..hampeh tul nenek sorg ni..