Tuesday, August 28, 2012

balas dendam

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha Penyayang

ari tu aku cakap aku xpuas shopping kan...
semalam, nafsu shopping aku dah terlunas 40%..
ade baki lagi 60% tu..whuah3

memandangkan semalam k ngah datang, lagi tumbuh tanduk aku..
ade geng nak gi shopping..klu xde member xsyok nak usha2 barang...

pas keje, terus gi umah makcik k ngah tu pun kuar kol 5 sampai 6 lebih ke rumah yang sepatutnye just amik mase 15 minit. selebihnye sesat yang tak pernah dibuat orang.. menonong ikut suke..
tu la akibat bile memandai2 sendri.. kat opis dah usha2 dah google map..tapi ye la..bukan btol sangat kan.. pastu bajet cam tau la.. last2 dah sesat tekan gps pun xkuar gak taman tu..hampeh btol gps ni..

lepas sampai tu, terus gi jj cheras selatan..
sampai2 usha bende yang nak usha la..memang ada dah dalam palotak nak beli ape..
tapi esek xberkenan je.. so, dah kol 7 gi ready2 buke dlu..
cam biase, buke tomyam la..hehe
pas bke, solat dah kol 8 lebih2..
sambung usha barang tersebut...

aku ni klu time kedekut, makan pun aku cut2..
tapi dtg mood shopping aku,
haa..hambik..sekali banyak aku borong..
tgk aje la masa kat padang besor tu..4 inner+seluar tight..
semalam, sangat puas ati dapat borong 5 barang agi..
hari ni terus pakai, tanpa perlu tunggu pape lagi..
xyah basuh, biar bau kedai..heh3

aku rase ni le paling lame aku shopping..berapa kali dok try mende alah tu..xpuas ati manjang..
bile dah beli, baru leh kuar jj ngan tenang..haha
perkara wajib bile gi jj opkos la beli sushi..
tapi kan kenyang..(walaupun kenyang, sempat rembat 1 onigiri, 2 sushi kecik2) balik tu aku letak dalam peti ais je sushi nye..ngatkan nak buat sahur, tapi malas bangun lak tadi..minum air pun seteguk je..kesannya, tekak aku dok menggeletek je..gatal giler..

lari topik skit ye dak.. ni sume gare2 k ngah la ni..orang ngah rajin, suh gak bebel..

pas dah kuar jj tu nampak ade funfair..so, singgah la jap sebab makcik k ngah nak keluar katanye. sementara tunggu dia balik umah, gi la hoyeh2 jap...

memule naik ferris wheel *btol ke eja ni?*



*model huduh promote sushi*


pastu nek bumper car..
aku dah ajar k ngah men bende ni..2 kali kitorang nek..
tapi memang bes r..
langgar2 org skati, bile turun wat muke xbersalah..
aku rase kalau boleh tumbuh tanduk, tanduk aku paling besar dan panjang..
rasa berjiwe pedengki abes..langgar ngan muke puas ati dapat langgar org..



owh..i wish ade kereta yang boleh bawak kat jalan camni..
langgar pun xpe....

p/s: gambar xberape cantik..belom beli dslr lagi..hahaha

2 comments:

Nurul Iliana said...

xske blog ni..tyme nk bce,xde en3 bru.ble xbke,byk la update. haish~ btw,da abeskn 3 entry tu ^_^

syarifah nur farhana said...

jahat..hahaha..ala..bukan org bace blog ni pun.. so update sikit2 je la..