Wednesday, August 15, 2012

Debaran raya

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha Penyayang

kecur lebur hancur 250rm hari ni..
bukan beli baju raya k,
tapi anto cik cyra gi jumpe Dr.
ye la.. dah overdue dah die.,
sian..pas servis baru rasa sedap bawak..
n
n
n

yang paling bes, dapat tupperware n towel kecik dari perodua..
owh! i like..
so far, 2 kali aku gi perodua putrajaya ni
memang pueh ati la...
1st time gi, ade makanan free..
melantak kuey teow sume..

kali ni, dapat tupperware lak..

*walaupun sebenarnye sume2 tu dari duit2 pengguna gak*

nak amik gambar tapi telepon abes bateri lak..
xdapat show off..

sebab tu kot abes baterinye..
baru dapat tupperware dah riak..
kalau dapat duit juta2 agaknye lupe akhirat..
ish3..nauzubillah..

esok, kamis yang berbahagia aku nak balik umah!
ari tu rasa xlah excited nak raya..
tetibe cam debor2 lak nak beraya..

pastu, aku dah tau cane nak schedule kan entry..
walaupun sound cam -hekeleh..xbes la entry save2..- tapi ape dehal kan..
kot2 hari tu ilham mencurah2 ke ladang sawit cam xbes je kalau bantai sampai 3 4 entry..
so, kite leh save then nanti esok2 die kuar sendri..kan bes tu..

ok..aku dah start meraban..
better aku chow dulu la ye..
kang lagi banyak bende yang lagho aku bebelkan..

SELAMAT HARI RAYA UNTUK SEMUA..
jangan lupe pose nam nanti =)

JOM BALIK RAYA!!!!

No comments: