Monday, August 27, 2012

raye kah aku??

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang

sehari before raye cam excited giler masa balik tu..
tapi sebab balik ngan adik aku, so xleh nak feeling2 sangat..
klu sorg2 tu syok gak layan lagu raye sambil nanges2 kan..whuah3

so, plan memang dah baeekkk punye nak pakai shawl..
anak tudung dah de, klip pun dah jumpe yang berkenan..
TAPI!

pagi raye tu, aku rase sejam awal aku dah bersiap..
tapi xsiap2 jugak.,..
dok jenuh melilit shawl tu..
ak rase before ni aku pakai shawl tu, (raye 2tahun lepas kot) ok je..walaupun agak selekeh..
tapi yang ni..
ya rabbi....
terus kensel pas aku belit2 pastu dah berpeluh cam nak pitam..
ade minah2 melaram kat umah tu pun xmembantu langsung..hahaha
last2 pakai tudung bawal je..

raye ke2 dok umah je...
apehal ntah, xde org nak dtg umah aku..
tapi bagus gak, xyah layan..haha 

raye ke3 jadi kes yang same..
padahal nak kumpul 1 family besor ni..
nak le melaram..tapi, ergh! bengang gler la..last2 pakai tudung indon plak..

disebabkan 2 kes tu aku malas dah nak pakai shawl..
n raye ni ade lah raye paling selekeh sekali,,
sebab tu aku xletak gambar...
rase cam org akan kompius, aku ni orang mesia o indon..

iklan:
masa raye ke3, kat umah makcik aku, aku pakai jubah, tudung indon, n ngah layan anak sedare aku sambil suapkan die makanan..dtg sorang bibik ni tetibe cam nak ajak sembang ngan aku..mesti die ingat aku ni sedare mare dari indon..sob3


haa..ade 1 gambar..ni pun sepupu ak tag kat fb..
cam bibik kan...
(-__________-")

yang berjaye dilaksanakan adelah,
beraye ngan jubah...
siap jejalan sume berjubah je..
giler la..hahaha

pastu raye 4 dok umah..again...
raye 5 gi perlis..
coz sepupu aku aku nak nikah..
abes mase kat situ je..
gi padang besor, ngan harapan dapatlah sebat barang 2 3 helai baju or blaus yang bes2..
last2 dapat beli 4 inner baru + seluar tight = rm52..
ok sangat la tu kan..
tapi xpueh ati gak sebab xdapat beli semua tu ngan rege 50 hengget..
pastu xpuas shopping..
huh!

aku balas dendam kat sini..
dah de geng nak ajak bershopping..yeay!!!

p/s:
klu la bawah 500rm dah leh kawen, aku dah kawen dah gne duit raye ni...wheh3

tq dee..aku dah sawan ngan gambar ini...
aaaaaa!!!!cutenye minah ni...

No comments: