Monday, July 2, 2012

what happen to me???

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

kenapa ey?
sejak menjak ni aku xleh dok sorg2..aku jadi takut...
takut biase2 xpe lagi...ni sampai lemah urat keting aku..
lemah kaki sume..

selalunye bile aku kene tinggal sorang2 kat opis la...
bile sunyi xde orang,aku terus takut n start la otak pikir yang negatif je...
before kene samun dah pikir negatif, pas kene lagi la berganda2 negatif aku...

nak solat pun boleh berlaga2 lutut aku...apehal ntah...tengok cermin, muke cool je...
tapi klu amik blood pressure aku ntah2 naik mendadak...(ayat nak hyperbola)
jantung pulak xyah cakap la...
laju gler kot..

aku dah jadi lemah semangat ke ae.....
ni taip2 ni pun wat sedapkan ati je..
tangan dah sejuk dah ni..
*sejuk sebab air-cond...wheh3*

xle la sunyi2 camni...
kat umah pun walaupun aku kesejukkan, ak xleh tido kalau aku xdengar bunyik kipas...
aku xleh tido...
mmg dah lama kot benda ni...

*flashback balik*

dolu2 masa dok asrama,
kadang2 ak selalu sampai awal -masa minggu balik kg-
rasa sunyi tu wat aku xle dok diam...mule la aku nyanyi2 sambil merayau2 dalam dorm tu sorg2...
kemas2 barang sambil wat2 bising...bukak kipas sume sekali bagi bising....
bile dengar ade org balik, ak gi cek...btol org atauuuuuu......

masa gi cameron dlu, bilik tu xde kipas...
malam2 bile tido...dah tutup lampu...
mata aku tetibe jadi besar...
xngantuk langsung...
sebab: sunyi sangat....
terpaksa aku dodoikan dri sendri, tepuk2 peha sendri pakse tido...
aihhh....

masa aku kene samun, sunyi malam tu len macam sangat,,,
sunyi......sunyi....sangat2 sunyi....
sunyi yang menyeramkan...

dan sebab peristiwe tu bertambah2 aku xleh suasana sunyi+ samar2 sebab keadaan camtu la ak kne samun...

xbesnye la perasaan camni....aihhhhh....

bile sunyi, macam2 bunyik yg ak dengar....
semuanya wat ak makin menggigil wpun xde ape walhalnye....

No comments: