Wednesday, July 4, 2012

bukti english ak cam teeeeetttttt!!!!

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

 baru je tadi aku dapat reply emel from 1 of the staff for project yang aku ngah join ni...
simple je bendenye...
die just cakap ade perkataan nak tukar-die cadangkan tukar, klu ak xnak pun xpe...

pastu dah dapat emel
*sejak kne komplen ngan bos besar aku xreply emel die*
kene la reply...
pastu nak carik ayat nak reply mak aiii...
payah giler....

sampai bukak google translate...

last2 bagi ayat camni je...


As-salam,

Thank you for the feed back.
I will change that word according to your suggestion.

Thank you.


duration masa nak sen sampai sengah ke 1 jam...
no wonder la aku fail exam PTD..
shuuuuttt!!!
(-______-")
*deep sigh*


p/s: should i start speaking r8 now?
XNAK AKU!
hahaha

*ayat org budus sumbung* 



 

REALLY????
U KAT MALAYSIA SO MALAY LANGUAGE PLEEEEZZZZZ....
WUEK!!! 

No comments: