Friday, July 20, 2012

taking advantage of the narrowness

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang

direct translate dari ayat
'mengambil kesempatan dalam kesempitan'
en google bgtau camni ey...
 hehe

al-kisahnye semalam,
aku mintak cuti sebab nak gi interbiew
suke2 aku je kan..
tapi xla aku bagitau bos aku nak gi IV..
nak mampusssss....hahaha

tp pagi2 kol 3 lebih tu, kak long aku ketuk pintu n bukak lampu...
terkejut aku...ngatkan aku tertinggal subuh n dah terlajak xgi interbiew...
rupenye beliau dah sakit2 nak kene gi spital..

pastu pagi2 dah siap2 gerak gi Johor.
xdapat tengok kak long kat spital.
dalam kol 12 lebih, sampai Senai dah time tu, baru bukak msg..
dapat mms..

baby girl - 2.9kg- 10.00am

giler la..6 jam lebih sakit...
pastu dalam glabah2 alhamdulillah settle IV.
yang klako nye ade org ckp english aku fluent.
fluent la saaaangaaatttt...

padahal,
wat muke2 kunun2 kompiden..
bile org tnya, terdiam jap..sebab xtau nak cakap ape..
bile dapat idea, direct kat point pastu terus thank you..terok giler rasa...
xde fluent nye..

yang penting aku enjoy ngan iv tu...
pastu balik2 xdapat jumpe baby lagi...
pagi ni nak gi pun xdapat jugak..

maka disebabkan aku xde keje,
aku nak chow jap tengahari nanti..
tu pun kalau dorang tak balik pahang lagi la....
sob3



*curik dari FB kak long*


My niece
DOB: 19 July 2012
29 Syaaban 1433 
Khamis
Time: 10.00am
Weight : 2.9kg

welcome to new world baby..
jadi anak solehah ey..
nanti auntie bawak gi jalan2...
hahahaha
*tetibe je nak gelak...ape la..nasib ang le dapat makcik sewel...wel3~*

No comments: