Tuesday, April 16, 2013

Jadi kaya semalam, jadi miskin ari ni..

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha Penyayang

sekarang dah 9.30 lebih... kompius aku mane la dorang ni sume gi...kalau gi opis kajang kosong...gi kabin pun kosong...arghhhh...stress2...bek aku balik je tido...xde orang tau pun kan...muahahaha

nak cite pendek je ni *ye ke...kalau dah bebel bukan panjang ke bebelan aku tu..hak2*...
semalam aku ye ye la pose...sampai nak solat asar tengok2 xleh solat dah...ape lagi...terus rasa nak makan sate...plan la ngan fatin cam biase sebab jiwe kitorang tengah sama...sunyi dan rasa nak enjoy pas tensen ngan keje yang cam lanc ni..

xgi jauh pun...kat area kabin ni gak..sate samuri...tapi kejung gak kejap tengok rege die xnk mahal plak kan...nak gi kat kajang tu cam serabut lak...kreta banyak ape sume...xkesah la...bukan selalu makan makanan mahal pun..

suke ruangan ni...die deko peralatan jual sate dulu2..

ini hidangan nye..
sate ayam, sate daging, sate arnab..
yang 2 belah kanan tu sate arnab...
tapi beli 2 je..buat rasa sorang sebatang...
mana tak...sebatang 2rm..
tapi nak try punye pasal....layannnnn...

hasilnye.....



muke yang bahagia..walaupun hati masih walang...
sate arnab memang sedap!

tapi disebabkan tu, 
hari ni aku miskin...
xleh makan..
sile ikat perut ye kakpah..

=_=''

p/s: serabut la..aih..

No comments: