Wednesday, April 24, 2013

Ceritera semalam di hari lahir beliau...

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

yup! semalam besdey en. someone...
walaupun bayak koje nak dibuat tapi sanggup balik awal semata-mata nak gi jumpe die..giler tegar...tu belum jadi laki lagi...menggedik laju je..

so, sampai2 pi petronas dlu, solat2 then gi makan kat merah...nawaitu asalnye nak belanja en someone makan..tapi die kata xpayah...aku, ALHAMDULILLAHHHH...haha

pastu, minyak plak nak abes...ape lagi....pow la...siap isi penuh lagi..muahahah...
kesian die...esek kene pow je..tapi die rela..dalam hati xtau la...

tapi cepat betul masa berlalu...

aku pun kasik la hadiah yang xbalut...
hadiahnye..








uber-man....



haaa...memandangkan en someone ni aaron aziz aku, haruslah beli minyak wangi aaron aziz ni..hehe
rasa happy giler sebab die suke..pasni lagi la wangi jejaka idaman aku sorang ni...suke2..
hehe.. bukan setakat die yang pakai, aku pun tumpang sekali sebab odorono aku dah abes...nak jugak menyibuk...ala...share 1 picit xkan xleh.........



another hadiah aku reka sendiri...
walaupun tak bes...tapi lame giler nak buat..
biar r xsedap pun..n...memang bile aku dengar agak gedik jugak la...

haha..


hadiah khas buat kekasih hati...


waktu ku pejamkan mataku,
ku terbayangkan wajahmu sayang,
sungguh kau teristimewa,
pelengkap cinta pertamaku..

jujurmu, ikhlasmu..
membuka hatiku,
senyummu, sendamu..
penawar dukaku...

oh kasih..
hanya kau yang didambakan..
setiap saatku..setiap degupku..
untuk selamanya..

sungguh...
hanya kau yang kucintai..
seluruh hatiku..setulus ikhlasku..
kerana kau cinta pertamaku..

oh Tuhan..
Syukurku atas kurniaMu,
Setiap detikku..setiap senyumku..
Hanya dia yang bisa membahagiakan..

Sungguh..
Ku mohon tabahkan hati..
untuk menantinya..menjadi milikku..
Kerana dia cinta pertamaku..

Kerana kau cinta pertamaku..
pelangkap cinta pertamaku...





GILER JIWANG...PUIIII!!!




No comments: