Sunday, April 7, 2013

Bermaknakah tiap baris kata-kata..

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang

belum ape2 sibuk nak nyanyi lagu siti..aha
memandangkan hari ni agak kebosanan dan nak rehat kaw2, aku nak cite la ape aku buat semalam..

semalam aku gi


kat pkns bangi..


bersama

Cik Fating..



banyak giler kucing comey..utk adopt,utk dijual pun ade gak..

jom tengok kucing2..
















 
 


kucing paling cntik pd aku..unik giler cm kcing hutan..









suasana dari tingkat atas..

lepas dari tu, aku lepak jap kat sana solat2 sume, then gerak gi hentian kajang balik..
sementara tunggu romates sume turun aku pi isi air...terpakse beli air mesin je..
pastu air nye plak slow cm siput..
aku pun usha la kiri kanan...
nampak menan ni..

sangat menggamit kenangan masa kecik dulu..
dulu member selalu main..ade je mainan die dapat..
pastu try la sekali...
tapi bila tau dorang main ni namenye tikam terus takut nak main..
nanti kene tangkap sebab men tikam2..
bukankah tikam itu salah di sisi undang2?
begitu la bisik kata hati aku yang jahil dari dulu hingga kini..
ade ke..
aku boleh bayangkan tikam ni, kite cucuk pisau pastu nnti dpat mainan...
apekah mental aku ni..haih...

then ngah bancuh makanan baby buat alas perut, my housemate sume dah trun..
destinasi:alamanda
tujuan:layan wayang cite gi joe
kesan:bosan..
balik sangat mengantuk..
maybe sebab aku xpaham cite die kot..

ook la..rehat jap...
kite belasah bubur ikan bilis..
nyum3..

masak cam nak buat kenduri..
melantak ko mende ni 3 hari 3 malam..


p/s: sangat kagum dengan ini kucing..
subhanaallah..



cntik..kan3..

No comments: