Wednesday, April 24, 2013

Amboi2...bersenang lenang nampak...

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

aku banyak agi keje tak siap ni...tapi rasa nak bebel lagi la..sementara cite masih hot fm lagi...

ok...xpe la..xyah cite panjang sangat k..


cite 1


untuk pertama kalinye aku merasa jugak kek secret recipe yang ramai orang suke tu..ape ntah nama coklat indulgen ke ape ntah...memang sedap...no wonder harga mahal..tapi memang tak la haku nak beli...

ni budak praktikal yang belanja sebab ikutkan time tu minggu lepas die last...tapi memandangkan kehadiran die sangat diperlukan di waktu2 genting apabile ramai yang brenti maka wujud lagi die depan aku ni ha...
kene pospon kek ni sepatutnye...hahaha
la ni ngah pk nak bagi adiah ape..
ikutkan bulan 5 die dah las ni...aduyai...



cite 2

sabtu hari tu aku ikut fatin gi amik sample sediment ...
semangat giler aku rasa..dapat belajar ape bende overflow segala..
amik data velocity...
owh...tulun...aku rindu nak sambung belajar..



contoh2 overflow kat wetland..
please take care of our wetland...
ceceh...

dan hasilnye dari sampling ini...






muke haku yang sedia ada hitam ni semakin legam...
burn sudah muke aku...

ape tah lagi...ahad tu pi mancing plak ngan ibu...
men panas lagi..

HITAM LAGI...

haih....







keje ko xsiap lagi woi!!!

ok3...cite last






cite 3

lawatan sambil belajar ke loji pembersihan sungai semenyih..

merasa aku gi tengok loji..


rindu kat barang2 labbbbb...sob3




















 nampak tak muke burn tu...haih...

belakang tu tempat kek..
kek lumpur..
yum3

ni pun lumpur...
nak kulit licin, boleh terjun dalam ni la..




sekian cite saya yang tak berapa nak bagi info ni...


owh ye...saya gi ngan engineer cum projek manager 


FATIN...

yeah...
semoga tabah hati sahabat aku sorang ni...amin....

No comments: