Wednesday, February 13, 2013

Penderitaan berakhir

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha Penyayang

lega.....legaaa...legaaaaaaaaa...

sekarang aku dapat gelak dan bersuka ria ngan bebasnya..muahahaha

ce tengok berapa lame aku tak hapdate blog? ni sume gare2 seminar tu!huh!

so, now, aku nak curik masa sikit cite pasal seminar tu..
*report aku tak buat lagi ni..cane???*

keistimewaan menjadi urusetia...dapat dok hotel...
haha..
merasa plak resident hotel.
hari tu renaissance hotel..

bes gak sebab..

TOILET ADA PAIP!


kanan tu pintu masuk.
area cermin tu penuh ngan printer pastu lappy aku.

ni plak katil...
bes tak??

ni memang keje aku la kalau sampai hotel..
tapi tak sangka aku xamik gambar toilet.padahal tu yang paling penting.
ceh!

bangun pagi kol 6am terus kecoh2 masuk hotel setting2 apejadah sume kat PPj,
malam plak wat keje sampai kol 5 pagi.
giler k..org len amik masa gak la nak tido,
tapi aku dah tak senang nak tido dah..
maka, aku tahan kan mata...

aktiviti tahan mata,

amik gambar..........


amik gambar...........












dan gambar lagi........


















dan lagi.............








dan....










lagi...






ok, cukup...gambar2 aku tu pehal la tonggang terbalik...
padahal aku dah betulkan dah tadi..


selain dari amik gambar,
aku dah clean kan dulu lappy aku ni sebab die bakal naik stage..
jadi lappy yang presenter akan gune..

dia pun dah ready walaupun dalam hati dup dap dup dap..








las2 pagi tu, kecoh plak...
kalau gune lappy aku cane nak printing segala sebab lappy aku je yang bleh print..
giler master la kau lappy..



meroyan kejap pagi tu ngan gelabah tenuk segala,
tau2 hari pertama dah abes...

lega!
lega nya tak terkata..

malam plak baru berazam nak tido..
ye r..lepas aku kire2 dah lebih kurang 40 jam aku tak tido..
otak pun dah biol..
makan pun xabes..
dalam kepala 
tido..........

tidoooooooooo..........



tiiiiiidddddddoooooooooooooooooooooooooooooooo.....






makan malam kat pusat maritim putrajaya...
ade pluang makan makanan mahal, aku gi belasah char kwey teow je???
what the???
amik la lamb chop ke ape..
dah 2 minggu abes seminar ni baru mnyesal..
PUI!

hari kedua, 
disebabkan aku tido,
pagi tu cam hampeh..
bangun lambat..
gelabah, tak terurus aku rasa...
menyesal giler tido..

tapi tup tap tup tap..
abes dah...

petang tu gi naik cruise plak...

so, berikut adalah gambar2 berangan titanic masa nek cruise.....



















pening kan tgk gambar ni...kejap tegak..kejap senget..




bile tengok gambar2 ni cam seronok je nak organize seminar..
dapat dok hotel...dapat nek bot...
tapi ples...jgn terpengaruh....
tengok aje la gambar yg bes2 ni...
sebab sepanjang sebulan manjang aje tak bes...
sebab tu xde gmbar...

haa...nampak tak stress nye kat situ sampai ayat pun cam haram...

sebenarnye penderitaan ni belum berakhir lagi...

selagi report, cd, sijil2 dorg ni xsettle...selagi tu la blom berakhir...aduhaiiii...


p/s:
dah 2 hari tido maghrib, bangun kol 8am..
so, 12jam x 2 hari = 24jam..
ok la tu dapat cover balik 40 jam tak tido ari tu...
masyuuukkkk!!!

No comments: