Monday, February 18, 2013

Rindu

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang

sambil2 wat keje, usha jap blog k ngah + kak di..
sorang cite pasal famly angkat, sorang cite pasal gi umrah.
emel2 ngan dee, tajuk nye rindu..

tetibe mood rindu terus datang..
macam diseru2 rindu ni jadi tahap gaban lak..

rindu kat sumeeeeee org..
sume3...

bile dh rindu,
aku touching,

bile aku touching,
aku nak nanges..

bile aku nanges,
aku nak tido.

bile aku tido,
xde la org nak update blog aku ni...


zzzzzzzz!!!


p/s: ok fine, nampak tak cane xde ideanye nak update blog tu..haha
tapi siyesly aku rindu kat org yang ade kaitan dalam hidup aku..
sape?
anda2 yang baca dan xbaca blog aku ni..
pergh!!!mengayat...

however, rasa nak tido lagi kuat..
sementara waktu rehat ni, leh la tido jap..muahaha

No comments: