Tuesday, February 19, 2013

izinkan orang gila ini berbicara..

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

ade bunyik2 org bercinta tak ayat aku?haha
(?????)

semalam en someone nak buat surprise ..
dia tnye la nk tau x..
aku pun pas jawab nk2, terus syahid(tido)..hampeh tul..
bile terjaga tgk ada mms
tapi mms yg dia bg aku xleh bukak plak..
pastu nak surprise punye pasal die cam nak diamkan la dlu..
tapi xpasal2 kene marah ngan aku..
muahaha..jahat giler rasa..tp time tu tak rasa keji sebab ngah mamai..
dalam pada mamai tu dapat idea nak cite pasal surprise..



surprise....

bunyik cam bes je ade org nak bg surprise segala..
tapi tak pada aku...
aku bukan jenis yang sabar+aku tak ske surprise..
sebab ia akan buat aku tertunggu2...aku memang tak boleh btol kalau bab kene tunggu2 ni...sensitip...haha
(poyo)

(disebabkan hari ni banyak balas2 emel,ayat aku nak skema2 sikit la)

berikut adalah antara ayat2 yang buat aku excited:

1. eh..nak tau..ade cite tu kan......-bla3...terus cite pasal cite tu dari mule sampai abes-.
*aku akan excited nak tengok dan tau bile aku dah tau bende tu..kalau ade yang kata..'eh...cite ni bes...nanti tengok la..'. for sure sampai sudah aku tak terasa nak tengok.

2. nak dgr cite tak? tadi kakak post something kat fb.. pasal ........
*aku akan menjadi sangat tak sabar nak baca sendiri lepas tau sume2 yang diceritakan...eh...cm sama je kat atas..haha*

ayat2 yang buat aku rasa tak excited langsung antaranya:

1. esok buat ape?ade somting la nak bg..
ape die?
ade la...tunggu la nanti..
*bosan...kompom aku tak excited ble dapat*

2. ada nak bg somting ni..dapat x?
xdpt..
xdpt xpe la..
*pergh....hangin2..*

3. dorang nak buat surprise la kat ko..ko je yang tak tau.. -ayat yang keluar setelah tak dilayan beberapa lama-
*oh...plez la jgn buat aku cmni...xlyn aku sebab nak buat surprise...aku boleh kne ulser tau klu tak bercakap...sebab tu aku kne ulser skrg ni...esek diam je..muahaha*

4. nak tau x?
jumpe esok ey kite cite...
*puiiii!..kompom malam tu xtido lena gara2 nak tau ape gosip terbaru...arghh!!terseksa jiwe klu ade yg ckp cmgini*


alang2 nak buat surprise biar aku tak tau langsung yang akan ada surprise nk dibuat terhadap aku..

contoh:

di suatu hari yang indah,
en someone datang ngan muke comey...
tetibe nampak somting bersama dengan beliau...
rupanya beliau bawak naga ijo, teddy dragon (teddy bear utk beruang kan?ni muke naga..so xseswai la bear..haha) untuk aku..
haaa....besnye....-genggam tangan letak kat leher kanan sambil sengetkan kepala mata kelip2 banyak kali disertai muke gatal miang paling menyampah muntah darah nak tengok-


masa besdey aku, kalau tak silap aku esek pakse en someone bgtau nak bg adiah ape kt aku..tak malu kan...yakin je org tu nak bg adiah kat kite...haha..
masa tu, aku cam dah dapat agak die nak bagi jam..
tapi...aku tak expect pun die nak bagi jam ALBA..
ok fine..maybe org bca 'eleh...ALBA je..' tapi sory..pada aku, jam ALBA tu pun dah cukup mahal dah...
sebab aku ni jenis barang klu ratus2 jangan harap aku pandang...
barang2 aku, bawah 10rm je..jam aku sume 10rm je..xpenah berangan n xpenah minat pun nak pkai brg mahal (tp sekarang dah dewasa ni cam demand plak kat certain barang)..so, terasa sangat terharu dapat jam tu...sampaikan aku cam hilang lemak kalau jam tu aku salah letak..tapi, aku suke guna barang murah sebab aku tau aku ni xberapa nak pandai jaga barang..same la ngan nasib jam tu..ari tu jatuh dlam bilik wuduk...terus xnk gerak dah jarum die..bile la nak gi kedai jam ni...haih...


p/s: yang dalam kurungan tu kata2 hati aku..

BM aku B sebab boleh tgk la bebelan kat atas tu..point sangat la xkukuh dan berulang2..teruknye la bahasa aku ni..tapi nak wat cane...nk update dan bebel dalam masa beberapa minit sangat meransang neuron2 merapu+pelupa aku...time aku nak bebel ni la die lupe segala point...nak kata gugup, bukan exam pun...alahaaaiiii...mak andeh btol...

sape nak buat surprise bagi umah 'lap kaki' je kat aku????
tak pun....tetibe ade rombongan dtg minang , balik2 kampung dah de cincin..aaaa....besnye!!!
(ok...dah blh bg mkn ubat...cik...masuk wad balik ye...masa main dah tamat..)
alaaaa....bye ^_^

gambar dolu2 beta bersama naga ijo yang masih comey dan kini tidak lagi malah patut dipanggil naga ijo asap tetas (sebab dah hitam sket pastu jahitan die ade yang tertetas sampai keluar biji2 dalamnye...sob3..tapi masih sedap dibuat alas tulang belakang semasa tido..yezzzaaa)
silaaaaaaaa lah abaikan almari+lantai yang bersepah...tengah kemas bilik time ni (dan2 la kemas bilik...padahal tu le keadaannye hari2..haha)

  

2 comments:

Nurul Iliana said...

ap srprise yg ari tu??nk tau~

syarifah nur farhana said...

bkn dah cite ke?
klu blom, esok jumpe baru cite...hehe