Wednesday, February 20, 2013

bebelan ape yang harus aku katakan?

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

terasa nak membebel, tapi tak tau nak bebel ape..

entah kenapa malas btul nak update blog...tapi bile dah xdapat online, meroyan plak nak berblog.kegilaan apakah ini? nak cite pasal isu semasa, (gelak2 kejap) aku bkan jenis follow mende2 ni..
sekarang ni banyak isu pasal dera budak kecik je la.
stress nengoknye..

ok la nye...

hari ni rabu...
aku ada masa 3 hari je lagi untuk settlekan keje-keje aku kat sini sebelum bercuti (owh...bercuti ok...poyo benor bunyiknye) selama seminggu..amik cuti 5 hari tu...btul ke keputusan aku buat ni??aduyai...tapi btol ke tak, tiket dah beli pun..so, ikut je la flow..

malu plak nak dok umah orang seminggu..sejak bile aku jadi pemalu ni pun aku tak tau...mungkin sejak azali barangkali...hahahahaha (klu minah tu baca mesti kne kutuk)

sekejapan je dah nak masuk bulan mac..
tengok planner bulan mac pun dah macam2 aktiviti nak buat,,,
pastu kang dah bulan 4, pastu 5..
dalam masa tu sempat ke nak buat urusan yang kami rancang?
berjalan lancar ke semua dalam masa yang singkat..
kalau lah betul ape yang kami rancang, sempat ke 6 bulan nak settlekan semua?
bile pk, sedih plak rasa..
sedih bila rasa kadang2 masa berpihak pada kita..tapi kalau melibatkan yang lain, masa tu beralih dan bukan lagi milik kita..
tak paham kan?hahaha
ni entry melayan diri sendiri namanya..

cuma tetibe rasa sayu je hati..
bila dahi cecah ke sejadah, malu nak meminta untuk dipermudahkan segala urusan dan dipercepatkan segala kehendak hati..sebab aku bukan hamba yang baik..aku bukan hamba yang menurut perintah..klu tak turut xpe lagi, neutral je..ni dak...pi langgar suruhan Dia pastu nak mintak macam2...tak malunye aku...(T___T)

khilafku ya allah...
ampunkanlah....
khilaf kami ya allah...
ampunkanlah...
hatiku milikMu hati kami milikMu
biarlah cinta kepadaMu melebihi segalanya..
hamba mohon...........hamba ingin hati kami cinta kepadaMu..
cinta sedalam2nya....
hamba mohon...............................
hamba mohon kepadaMu tempat ku bermohon dan bergantung.. 

2 comments:

Nurul Iliana said...

x terasa nk ktuk pun...cuma nk bg ayt ni je "hak3tui!!!!". *sila phm2 sndri.hua3*

syarifah nur farhana said...

minah tu dah terasa...hahaha