Sunday, January 27, 2013

Dibelenggu hantu jamban..

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang


ok fine!
kali ni kemuncak bile aku esek termimpi kan syaitonirrajim ni je...
lepas dah mimpi ni (bangun2 dari termimpi terus taip..pantas dan tangkas tak betaaa...haha)
ye aku suke mimpi...pada aku mimpi ni macam wayang bile tido..sebab tu aku tak suke tengok wayang dah sekarang...haha (alasan...sebenarnye nak jimat)

tapi mimpi kali ni buat aku terpikir, kenapa aku esek mimpi aku selalu pegi tandas yang 'keras'..
btol la tu...xde tandas playwood dah sekarang..
tapi tu la...
knp ey?
aku penah tersalah masuk toilet atau wat ape2 kat toilet yang berpenunggu ke?
toilet mana?
aku buat apa?
banyak persoalan dah...
aku dah la ngah pening pasal seminar ni..ko plak hantu nak tambah kan sakit pale aku je...
aishhhh!!

tandas 1

jamban yang ni aku memang tak pasti kat mana...tapi mau dalam 4 5 mimpi aku gi toilet ni..
yang besnye toilet tu besor..
cam kat asrama pun ade gak..
apesal ntah aku selalu benau nak gi tandas tu..
sebelum mimpi kat tandas ni sampai episod final,
ade bende alah follow aku pas aku membuang kat toilet tu..
padahal 3/4 kali sebelum ni xde plak..
masa final tu plak la ade makcik sound aku
'nak....tandas ni berhantu...xtakut ke.....'

giler punye direct beliau ni..
tapi aku pk, aku dah penah pegi banyak kali kot..ape yang kerasnye..
last2 aku masuk gak sebab dah tak tahan...
pastu le aku kne ikut...
tapi dah lupa bentuk ape gangguan tu..
sebab xmimpi dah tandas tu..

tandas 2

yang second ni aku rasa cite film...bukan kisah bersiri..
sebab 1 episod je...hehe
aku time tu ngah jalan2...
cari rumah sape ntah..
rumah orang tu dalam hutan..
dalam pada ngah mencarik2 tu, aku jumpe la orang yang aku carik tu ngah lepak kat sungai..
aku pun cakap nak tumpang toilet..
die suh aku masuk toilet kat tepi sungai tu..
dan2 aku keluar je dari toilet tu,
terus cuaca berubah...
awan hitam berarak dengan hebatnya(ini semua POYO!!!!)
angin cam ribut hana (ada ke?)
pastu orang yang aku nak jumpe tu tinggal je aku kat situ...
kesian aku...
terpinga2 sorang2..lagi2 bile tengok muke org tu mke cuak yang teramat sangat..
aku bertukar jadi hantu ke?
posible gak tu kan...haha
pastu aku merayau2 la kat kawasan kampung tu sorang2 sebab aku lupe aku park kereta kat mana..
masa ngah carik tu macam2 la..
semak berbunyi2 la..
ape ntah lagi...lupe...
yang tu je aku ingat...
*dalam mimpi pun pelupa...sampai tak ingat kereta park kat mana*

tandas 3

hari ni punye mimpi rentetan dari mimpi yang sebelum ni..
tapi tandas yang sama...
Lokasi tak pasti, tapi tandas tu aku yakin tandas yang aku pegi dalam mimpi sebelum ni..
cuma sebelum ni aku tumpang buang air je..

mimpi yang kali ni aku ajak member2 membuang kat situ sekali sebab dalam mimpi tu,
toilet tu dalam kawasan kerja kitorang..
tapi dalam mimpi ni aku capoi cikit..
masa tu aku nak tadah air, nak cebok..
tapi air kuar cam kencing baby je..haha
kawan aku pun nyampuk..
*tulis dialog lagi senang kot*

Fatin (tin...ko masuk dalam mimpi aku..macam la die baca blog aku ni..haha) : hana, bapak aku cakap toilet ni keras la...
aku : oo..ye ke..(sambil tadah air)..erm...tolong jgn pedengki sangat ey..air ni kasik kuat sikit...
*ayat ditujukan kepada penunggu tandas..yang xboleh blah, air tu kuat sikit pengalirannye..*
aku : haaa...kuar pun air..kuat sikit lagi ey...tapi jgn kuat sangat...kang basah baju aku..
*terserlah kedemandan di situ*

pastu aku keluar dari toilet.

Fatin :  Hana...xpe ke?
aku :  erm.. jap ey.. 
*sambil buat announcement*
aku paham ni tempat kau..tapi harap kau paham, satu keperluan kami nak menggunakan tandas ni..so, kau teruskan la duduk sini dan jangan ganggu kami
*haaa...berani tak statement aku??haha*
pas tu kitorang terus keluar toilet sambil baca doa keluar tandas..sempat jugak aku baca a'uzubillahiminasyaitonirajim before keluar sebab aku rasa ada bende follow..
ingatkan dah tak ikut la..
rupenye takk...
tak pueh ati tu..
aku tau die follow sebab masa tu siaran TV dalam satu bilik tu xclear.. (cm ghostbuster je bleh tau dari sign2 camtu)
terus aku lari kat kereta..
nasib baik time tu azan..aku terus suh fatin pasang cd mengaji pas abes azan..
tapi sepanjang perjalanan tu..
macam2..

jelmaan buaya
jelmaan ape bende punye jenis binatang pun aku xtau..
banyak la..dalam 5 6 makhluk..
tapi aku buat donno je..
aku men drive je langgar..sebab dorang mengelak pun..aku tau..
yang paling takut, insiden accident depan mata..
time tu aku nak elak lori...tapi lori tu terlanggar keta lagi 1..
xboleh brenti dah time tu...aku teruskan je drive..
masa tu, aku mesej la en someone mintak tolong..
mane tau dia boleh baca2 kan ape2..
tapi xsempat aku nak gode die wat camtu, 
aku dah terjaga ngan jantung berdegup cam nak tercabut..

tak bes kan?
haha
pasni mimpi jamban mane la plak..
mimpi jamban xpe..
tapi aku takut klu sebenarnye ade yang follow..
uuuu....nanti aku nak carik air anugerah la..

p/s: aku rs ada lagi tandas yg aku mimpi...tp 3 ni je yang terpahat di hati.. PUUUIII!



No comments: