Friday, January 24, 2014

bebelan yang membazir masa kalau baca..

Dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang..

Kagum jap ngan diri sendiri..seminggu tak update blog..perghhhh!!seminggu xupdate pun kecoh..taaapiii yang tak bangga nye,saya dah mule balik dalan arena game2..saya bukan nak sangat main tapi en hubby kata dia xnak saya bosan,so dia bagi saya main..salah dia la kan..ngeh4..

Tapi now dah tak tegar macam dulu..kalau dulu time main game tu,rasa tak nak lepas komputer..macam tu la orang yang addict game n kom rasa ekk.. Sekarang ni lepas abes tenaga dah la.. Sambung balik ble boring.. Tu pun pikir 10 kali ape aktiviti nak buat ble dah sapu sampah,dah kemas pinggan,dah basuh baju sidai baju angkat baju iron baju...kene la tunggu en hubby balik so blh teman dia tido..hehe

Hobi saya kan tido ..sejak en hubby keje malam ni memang syok r..malam saya tido sorang2,siang teman dia tido..petang sikit time en hubby rehat sampai tetido,saya join sekaki jugak..pergh..bes.. Tapi tau la akibatnye kan..mule la tulang belakang n pinggang saya ni wat hal..pastu stress sungguh tiap2 malam lenguh2 1 badan..nk tido pun kene nanges2 dulu..pastu jadi mangsa mesti la en hubby..sape lagi ade kat umah ni  ...saya paksa dia urut...tapi kadang uwot la sendiri..kesian gak kat en hubby,blk keje penat2 nak uwot budak mengada ni plak. ..kadang2 saya bangun la sowang2..jalan2 uwot2 ngan losyen skit..pandai2 la nak wat ape,asalkan dapat tido..sebab tu last choice nanges sampai penat..kompom tido ...haha

Sekarang kene plan 1 modus operandi yang berkesan supaya en hubby terpaksa belikan tilam bes untuk tido..dia tak pe la tido atas toto je..saya tak leh..even kalau beli toto lagi 1 pun saya rasa xde efek.. Dr dulu lagi mcm ni..tulang reput kot..krek4*bunyik tulang reput*..
kreeeeekkkk*ni bunyik perut lapar* lapo plak pagi2 buta ni..

macam mana nak pengaruh en hubby supaya beli tilam ek..katil xde xpe..tilam tu penting..tapi tilam la yang mahal kan..hehe
K la..tetibe macam malas plak nak bebel..dah kol 3 pagi ni bek wat bende len plak..siyes boring dok umah surang2 ni..sob3

P/s: sape bace sampai abes kompom nyesal..kan dah pesan xyah bace..



Siyes buku ni bes... Rase nak beli salasilah nabi2 n peta dunia supaya dapat rujuk n catat masa baca buku ni ...



No comments: