Sunday, December 1, 2013

Cite Kawen : Ep. 1 - Hasil buku tetamu

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

ingat tak saya pernah bebel pasal buku tetamu ari tu?

haaa..ni nak cite hasil dari bebelan ari tu..saya ni kan tak berapa nak ade kreatifnye tu..lagi2 bile pengaruh malas tu masih membelenggu diri *ceceh..saje nak bagi ayat panjang sikit*. tapi dalam pada malas pun, terhasil la jugak buku tetamu @guestbook saya ni..

terus kensel nawaitu nak buat bunga telur bile barang2 yang perlu dah ada..haha
saya beli buku ni pun kat jusco cheras selatan. memang kalau saya gi mane2 saya usha kot2 ade buku yang ok kan..so saya tak yah la buat sendiri.bukan pe ..kalau buat sendiri tu banyak kemungkinan akan jadi:
a. tahun depan blom tentu ade rupe guestbooknye
b. kalau buat pun macam tak yakin je ngan kekreatifan diri sendiri
c. nak buat buku nye + hiasan2 nya kompom........dah bercicit nnti pun xsiap2 lagi
d. rasa nak campak je buku tu kat tong sampah sebab tau memang buruk punye nanti..haha

ari tu kan last option saya nak buat macam kad tu kan? tapi memang niat kalau xjumpe jugak buku yang berkenan, saya akan buat macam kad tu..alhamdulillah jumpe..

walaupun saiznye bukan lah seperti yang saya harapkan, tapi kire ok la tu.....daripada kene buat sendiri..at lis yang ni memang dah sah comey..nak pulak ade gambar ladybird tu..arghhh!!suke2..

pastu lame jugak saya amik masa nak carik idea alter bende ni..*sebenarnye idea dh lama ade..tinggal rajin tak rajin je*.. tapi tu la..once dh dapat mood, brape jam je pun yang dispen untuk wat bende ni..malas je lebih..

tepek sana, tepek sini..

jadilah macam ni......





































































































oit...! kenapa kosong?? mane gambar ladybos tadi?
oooohhhh...haaa... ni bahagian belakang nye..nak jugak letak tu..ngade..









yang depannye lak rupe jadi cam gini...






































































macam surprise sangat je gayanye kannn....haha








































camni haaa...






































eh....mane die ni....







































 jeng3...hehehehehe

haaa....nampak tak..ciri2 org malas..
tambah nama n tarikh je..pastu love 2 ketul..dah..
saya pun xtau kenapa saya ni pemalas sangat..
tapi dah comey la tu kan..
heh3






p/s: kesian hubby saya dapat wifey pemaleh cam gini..hehe


No comments: