Sunday, December 1, 2013

Cite Kawen: Ep. 2 - Kad kawen

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

saya teringin nak kad gambar katun macam dalam post saya ni.

ce tengok bile saya bebel pasal tu..haha..dah lama saya start survey2 tau..

maka bile dah tiba masanya saya pun start la mencarik quotation utk kad tu, n kad2 lain yang saya suke sebab murah..haha

kad  yang saya nak ni pun saya tanye tau..harga berpatutan la jugak..lebih skit je dari bajet yang saya buat.. pastu dapat gak qoutation yg mmg murah giler..tapi opkos la material nye pun chokia jugak..tapi ape ade hal kan..saya jenis xkesah..tp en hubby la..die berkenan ngan kad ni ha..lantas terus order ble dah pegi ke kedainye..





gambar xclear kan?haha
xpe la..
kad ni kami beli kat kadkahwinku.com


saya xde la nak komen banyak sangat sebab keciwa sikit la xdapat kad yang saya nak tu..kad gambar katun tu someykan.. masa order tu pikir, xkecewa sangat kot...tapi bile kad ni dah siap, jadik cam sedih plak xdpt kad yang saya nak tu..bukan nye kad ni xcantik..tapi ntah..matang sangat kot...orrr  lebih tepat lagi, skema?hahaha..tu la..en hubby pun mcm org tua..taste pun tua la..ngeh3

banyak lagi la yang saya malas nak komen lebih2 pasal kad ni..
tapi total kad ni mmg over my bajet la..nyesal skit sbb abes kat kad ni je..pastu, nak dijadikan cite, setem utk pos kad kawen pun mahal..80seng tuuuuu...gile homak kau..terkezut tenuk saya..tapi xpe la...beli je la..xkan nak wat setem sendri plak kan..so kad ni jatuh hampir 1.50rm termasuk postage..giler dasat...kad secoet cmni...kussss semangat...

so, saya nasihatkan kepada sape2 nak kawen lepas ni, xyah la wt kad kawen yang ade printed nama..sebab masa saya gi pos opis tu,org tu xtimbang pun kad saya..tengok je sampul saya ade nama saya ngan hubby terus die tanye

'kad kawen ke?kad kawen 80sen 1'

O_o what!
*jawab dalam hati sambil tangan menggigil2 kuarkan 2 keping not 50rm*


selalunye kalau ade surat ape2 die akan timbang dulu..pastu sampul putih lagi murah dari sampul coklat..saya bajet paling mahal pun 60sen la..ni 80sen terus..ade gst ke? eh!haha

lagi, saya nasihatkan xyah la spen banyak sangat duit kat sini..lagi2 kalau uools dah ade bajet sendiri, follow je bajet tu..unless klu uols n pasangan btooooll2 suke ngan choice korang..jgn jadik cam saya..saya tgk en hubby suke sangat ngan kad tu..so bile die tnye suke ke, saya angguk kan aje..wpun dalam hati 'nak kad comey tuuuuuu..sob3'
so sekarang feel berdukalara sebab teringat2 kan kad comey tu..in da same time takut nak cakap kat en hubby sebab nnti mesti die marah..masa die tnye ok x tu saya ok kan aje..haha
owh...impianku..xtercapai...


p/s: nyesal ngaku suke kat kad tu..mahal dan tidak menepati cita rasa saya yang masih xnak matang ni...tapi kalau saya berkeras nak kd comey tu, en hubby pulak yg xske...xpe la..kene ikut kata en hubby kan...patuh........

No comments: