Thursday, December 5, 2013

Cite Kawen: Ep. 5 - Pelamin dan Photobooth

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

ingat lagi entry ni?

gigih hokeh nak melaksanakan impian saya ni...
nak yang murah..tapi nak yang cantik..
mane nak dapat makcikkkk...
ala2 diraja gitew...
lagi la kos..
awak nak jadik raja kedekut ke??hahaha

tapi demi melaksanakan plan tu mule2 bincang2 ngan kak long sume..chewah...kata leh wat sendiri gune kotak bagai..
tetibe cokji plak cakap jiran kat kg baru tu orang bangsawan..mesti ade barang2 klasik macam saya nak tu..so sampai KL la ni dok usha untuk pelamin..

bile tengok...
wow! mcm ni la saya nak!
tapi kenapa kat bawah...
hahaha..banyak songeh kan..


memang banyak barang2 klasik..mau taknye..pelakon tu..
dalam galeri atok ni byk giler gmbor pelakon2 sezaman p ramlee..brg2 lame..mmg best la!



saya suke kosi ni..
 
gambor utk duduk mmg cntik..marveles la i kata .. sebab i ske kan..klu org xske msti ckp xcntik punye..

tapi amik gmbor berdiri hancus terus....


panel yang cantik tapi xlebar..keciwa...


last2 terpaksa saya kensel dengan atok tu sebab kos nak angkut ape sume, leceh...

saya amik pelamin mini je senang...

simple dan sedap mata saya nak tengok..

























 photo by: izzah mokhtar *cilok kat pesbuk dia*

nampak cam gemok model nye tu kan?haha
abaikan orang dalam gambar....fokus kat pelamin je...

without kerusi..




photobooth pulak...
 nak wat sendiri punye pasal...jadi camni la...

 hasil tangan mak long dan lain2...bimbang sangat saya jadi mengkarung dengan baju pengantin coklat n backdrop kayu...haha
tapi ape2 pun, really appreciate usaha mereka semua...

 model...
gambar candid ni...sebab tu muke masam je..wakaka *xkelakar pun gelak..ape2 ntah*





yang ni plak prop2 utk bergambar...




taqim sedang berkarya di dalam guestbook..



sangat berpuas hati dengan teamwork uda-adik-aina-taqim
saya assigned dorg utk in charge bahagian ni
well done guys!







p/s: 
 terkejut dengan main table ni...
kalau tau dorang wat cantik macam ni, xpayah susah2 wat photobooth segala...
 alhamdulillah...

\\ 


sangat puas hati dengan harga pelamin...cantik dan murah...
puas hati dengan meja guestbook..
puas hati dengan main table..
puas hati dengan caterer...makanan sedap dan harga murah!
murah!murah!murah!
itu yang saya mau...hehehehe

3 comments:

Nur Fatin Fadilah Soh Kamarudin said...

Brape eh kos sumer ni, trmasuk main table, pelamin tu sumer?

syarifah nur farhana said...

pelamin tu 650 ke 550 ntah..lupe dah..hehe..tapi tu pelamin mini je..
main table+makanan pengantin 200
banyak yang buat sendiri..
photobooth n prop sume sendiri

syarifah nur farhana said...

klu u nak kawen, i cdgkan amik pakej je.. xsakit pale.. i amik seketul2 sebab i dah ade baju pengantin sendiri =) . sekadar cadangan.. selamat membuat bajet =D