Tuesday, September 3, 2013

ss2 murni

Dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang



nak makan pun seksa...

Tu lah gambaran malan tadi...padahal nak gi makan je pun..beta punye la save prot xnk bg kenyang sangat..alih2 kebulur terus..


Dah lama dah staf saya ni dok ajak pi makan kat usj ss2 murni tu...kite plak blur mane la tempat tu..tp klu ikutkan xjauh sangat la...sebab puchong ngan usj kn sebelah2 je..


Maka lepas keje bermule la ekspedisi mencari makanan...before nak ke destinasi yang nak di tuju kene pi amik lagi sorang kawan kat kg medan..dia keje kat cawangan tu.. Tapi klu ikut kan xjauuuhhhhh....






.......................................................
berita terkini selingan kejap

ayat2 kat atas tu adalah kata2 terakhir saya menggunakan hp samsung s2 en. somebody...
n now...hp tu hilang lesap di tangan saya..sedih giler hokey....hp mahal tuuuu....meroyan saya mencarik hp tu dalam kedai...sampai cipta rekod xmakan langsung 1 hari...pagi2 buta merangkak (siyes saya merangkak sebab tak mampu nak jalan) bancuh air milo sebab badan lembik..berdiri je terus nak pitam..malam xleh tido sebab dok pikir mane saya letak hp tu...mane taknye...klu x silap saya hp tu kitorg share2 duit beli as hadiah presen besdey die.. melalak saya satu malam tu...sakit pale lagi dok perah neuron2 tu untuk ingat...tapi kalau dasarnye pelupa sampai ke tua pun macam tu... keciwa....sampai sekarang masih teringat2 hp tu...............hadoi.....mane la ko pegi hp....

kat kedai plak dah macam org hilang anak...abes saya punggah barang2 kat kedai tu...staf2 sume takut nak tegur...tapi keesokkan nye pas asisten lagi sorg dtg, pedih gegendang telinga saya kene bebel sebab tak makan...pastu tgk perangai gile minah tu baru la saya boleh tersenyum....tapi............errmm...nasib bek dorg paham...saya banyak habiskan masa susun brg sambil carik hp tu...hohoooo...rasa nak nanges ble pk hp tu x dijumpai lagi...keee....ade org amik...sob3


so,xyah la wasap2 saya lagi...hp canggih dah xde...gambar pun xde...sekarang saya update gune pc je...sebab saya dah brenti keje...pegang balik title sebagai penganggur....hehhhh~~

sambung cite ss2 ni
............................................................






masalahnye kami tersesat sampai ke banting....giler jauh ok...nasib baik time tu rege minyak tak naik lagi..tak la rasa sadis sangat..ni sume gara2 gps yg ntah hape2...saya plak budus sangat gi ikut pesal..padahal saya dah penah pegi kg medan tu...haihhhh...elok2 perjalanan boleh amik masa xsampai sejam tak pasal2 almost 2 jam baru dpt makan...




bile dah sampai tu dari jauh nampak kedai tu je yang meriah...dengar kata kalau btol2 ramai sampai hujung2 kedai tokey ni konker..tapi malam tu cukup setakat bukak meja kat kedai2 sebelah dorg je...

speselnye kat sini sebab ade air pelik...nama air tu
i love u
i mis u

macam2 lagi la...

tapi disebabkan kami dah kebulur teruk malam tu...kami order je yang simple..
perut saya sampai masuk angin tau...
las2 order spagetti blognese...tu je la keje nye.,..pi jauh2 sampai sesat barat las2 makan bende yg blh masak sndri...puii...
air pun oder air biase2 je..
gambar xdan nak amik sebab lapar sangat2....

kesimpulannya makan ok...xde la gempak sangat...buat tempat lepak2 boleh la...kalau dok area situ....kalau namenye nak dtg jauh2 idak le...melainkan kalau en somebody nak dtg saya akan bwk la sebab nak order `i love u` sambil pandang die....kah3...DUSHH!!!! gataiii..





p/s: sangat tertekan dengan urusan yang mendatang...
sedih xdpt nk update blog ngan ditaburi gmbr2 yg banyak..sob3

No comments: