Saturday, August 24, 2013

entry segera

Dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang...


Gle meroyan rasa xdapat nak menghapdate vlog ni stelah skian lama..gian benor gamaknye bekerja sampai xsedar blog ni dh lme x dibebeli...sampai la ade makcik preggy tu ingatkan saya..tapi siyes x tipu..tuntutan kerja skrg ni mmg menjauhkan saya dari dunia luar..hanya saya dan kerja..wah..haha


Saya xlupakan diri nak berblog sebab saya sentiasa akan tangkap gambar supaya blog saya ni ade la jugak gambar..xla baca saya bebel mende lagho je...tapi disebabkan kekangan masa yang melampau2 saya pun xingat kenapa saya amik gambar nasik lemak ni..puas saya dok pikiaq tapi xboleh nak ingat..xkesah la...janji nasik lemak ni sedap...hari2 saya makan nasik lemak....daaaaaannnn...kantoi sudah saya makan telur...akibatnye saya dok menggaru2 sepanjang hari..padan muke...




Tapi cite lagi 1 ni saya ingat lagi sebab baru semalam jadi...hahahahaha


semalam saya masuk keje shif ptg sbb paginye pi servis myvi tersayang ni .. before hantar servis hari sebelum tu mandikan die dlu ...maklumlah...kalau keje dlu yg boleh dikatakan free n opis hour pun saya tak sempat nak basuh keta lagikan pulak keje yg 12jam ni..mmg sume yg masuk keta saya akan terkejut ngan keta yg bersepah ni..


Servis punye servis.tunggu sambil makan naik lemak pihak perodua sediakan..sambil bc mastika...perghhhh!!!besnye tak keje...hahaha

kene la +- 300rm..


Tapi xpe..sebab dapat ni.....
Bende ni dah lama dah saya nak beli..tapi dok tangguh...tangguh...sebab saya nak yang betul2 pueh ati..
Kang ade je xkene..kaler xcntik la..harga xbes la..ade hikmah rupenye..nasib bek xbeli..




So balik tu terus peragakan kat tuan badan..







Haaaa...pueh ati..pueh ati.. 
Ape lagi adiah perodua nak bagi ekkkk...



P/s: saya lagi ske perodua.....chanerr..






No comments: