Monday, September 9, 2013

haigooo...

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang


siyes xbes update blog pakai pc...elok2 idea byk nak bebel terus hilang sebab rs cam xde privacy nak membebel..(bukankah ini satu alasan malas nak update blog sebenarnye????haha)

sepanjang saya dah berhenti keje ni banyak dah aktiviti dihabiskan di rumah...ngan semalam majlis sempena besdey ayah n kebersaraan beliau pun xde la saya nak update sebab gambar xde...pastu klu gune pc angah ni payah nak masuk gambar...ble la nak dapat tab sendri ni..eh!hahaha

saya dah free skrg...sape2 nk mesej, sile lah mesej ye..

xlama lagi ayah n ibu akan pegi tanah suci..

gembira untuk dorg tapi dalam masa yang sama sedih...mampu ke saya jaga orang2 kat umah ni? pastu macam mana kalau berjauhan dengan mereka..walaupun saya pernah duk asrama tapi tetap tak sama sebab anything klu ade bende nak tanye boleh call terus..pasni kene settle sendiri..yup!preparation untuk wedding saya pun akan disettle sendri...memang melingkuplah wedding saya...sedihhhh....

untuk sedapkan hati, xpe lah...

ASALKAN DAPAT NIKAH>>>


lalalalalal..hhaha

p/s: gelak tp dalam hati nanges..

moge ibu n ayah selamat pergi n selamat balik



bile turn kami ye?huhu

No comments: