Sunday, September 29, 2013

buffday celeBRAtion.

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha Penyayang

yeah...saya lahir pada 29 september 1988..

klu sebelum ni berlaku peristiwa yang menyebabkan saya jaki ngan kejutan utk besday saya..tahun ni pulak tercipta sejarah besday paling krik2..krik2 *bunyik cengkerik* untuk saya..

ngan ibu n ayah nye gi haji..
en somebody plak lpe nak wish..jadik org kelima yg wish ..pdhl kite duk tunggu die wish dr tengah malam tu..pdn mke kan..len kali jangan nak berharap yang bukan2..

pastu ceceh..terus bukak pesbuk nk cek kot2 ramai dh wish besdey..puuuii!!!dasar perasan..haha
terserlah ketidakfemesan kat situ..bukan ramai pun orang nak wish ko kakpah..klu die leh lambar wish, org len apetah lagi...tp plg awl wish abg ajo mamu..pergh!kagum kejap artis wish besdey..haha

pastu bile uda mesej..tot tet tot tet die ajak pi makan sushi..

so, neng kene neng kene kito ketemu..

sakae sushi@mines..

 muke senyum, hati berdarah..cewwahh..tapi selera besor..maklum la..tengah marah..

 gambar sume dari hp adik..saya xamik sebab hp ni xde memory card..

 gmbr mangkuk pun nak amik..

 org yg duk jepun selama 6 tahun boleh makan wasabi+kicap+jeruk halia ngan muke xbersalah...
apetah lagi makan nasik gune chopstick..perghhh! *lap peluh sebab gigih nak guna chopstick*

 sushi pusing2..tapi xbanyak yang bes..

nasik bersalut tauhu..xsangka saya boleh telan tauhu..
sedap gak..rs manis2 gitew..

 my peberet..sutun kurita..

 suasana dalam sakai sushi..

 nasik kon saya..dalamnye belut..

 nasik angah..macam nasik letak kicap pastu sayur gorang tepung..cehh.

 cold chocolate adik..sian die..bukan reti makan bende pelik2 ni..yang mkn laju je saya n angah..uda n pakwe die pun cam terseksa nak abeskan makanan tu.whuah3



 
hasil mangkuk2 yang telah disettlekan disusun tinggi2..haha

so, kesimpulannya
sakae sushi lagi sedap dari sushi king..
sushi jusco lgi sedap dari sakae sushi..
pasni, bli kat jusco je laa...
murah dan sedap..
mungkin dah diubah suai ikut tekak org mesia brgkali..

Total makan utk 5 org- RM200++..
pasni xmasuk dah kot...
tahun depan baru sambung makan sushi..
gle kentang makan..
makan sampai kenyang..n muak..
kenyang sangat2..
masa ngah update ni pun kenyang lagi..
sampai coolblog peberet saya pun terpaksa saya tolak sebab xmuat dah.

pastu uda n pakwe die belikan kek secret recipe..secret sgt..xtau ke secret kakak ko ni xleh makan kek sebab ade telur..tapi dah belikan..esok rembat je la..haha

p/s: wish besdey utk diri sendiri: semoge muke saya putih macam tangan n kaki..haaha

No comments: