Monday, November 25, 2013

ape istimewanye arwah?

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

sejak menguruskan urusan2 kahwin ni saya jarang la nak mengonline...
tapi hari ni saya online sebab saya duk usha cane nak pakai shawl halfmoon ni haa...klik sana, klik sini terbaca pasal arwah ahmad amar.

saya ni kan jenis malas nak amik tau sikit...lagi2 perkara2 yang cam xde kene ngene ngan saya...
pernah jugak masa berpesbuk nak cek ade pm ke tak saya ternampak post pasal cite ni beserta video



tpi saya xde la pulak terklik untuk tonton video ni..
tapi bile sume orang memperkatakannya, mule la rasa nak tau...

baca cerite2 dari blog orang n page2...terpikir ' ape yang besnye die ni...padahal kene langgar ambulans je pun'

so saya pun tengok video ni sampai abes...
awal2 xde la nanges pun...sebab tak paham kenapa n kronologi sebenar,.
tapi di minit2 terakhir video ni...
terhapus sume persoalan siapa die ni sampai diangkat begini...
tapi timbul 1 perasaan cemburu...

cemburu tengok jenazahnya yang tenang *walaupun setiap kali tengok, menggigil...saya ni memang berdebar bile tengok mayat...lagi2 waktu pagi2 bute camni*
cemburu tengok ramaaaaaaiiiii giler orang datang sembahyangkan jenazah..
cemburu tengok orang berebut2 nak bawak jenazah...
cemburu tengok cume 2 org je yang sambut jenazah!
cemburu bile baca dia dikebumikan kat tempat2 orang yang soleh...
ah! byk lagi la..
cemburu!cemburu!cemburu!

indah sungguh pengakhiran hidup die..
kalau saya orang luar ni bangga ade sedare seislam seperti dia, apetah lagi mak ayah, adik beradik dan keluarga dia..
siyes teringin nak akhir hidup macam dia...tapi...kalau perangai sebegini rupe...hurmmm.... :'(

alfatihah utk arwah


p/s: # tengah2 air mata meleleh, terus terbenti nanges tgk muke hafiz yg bc surah al-ikhlas tu..eh.
# masih lagi cemburu.............huhu

No comments: