Monday, August 12, 2013

2103

Dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

sebal sungguh rasa hati ni hari ni..haaa...cam pantun tak..haha

oh ye...tajuk tu diambik sempena no giliran saya kat bank ni..now no giliran 2091..sikit je leh bebel2..ikutkan dah relax skit dh..xde customer dtg sgt..tp tu r..rs masih agi penat badan ni..dah r xdpt beraye...semalam pun balik keje terus tido..xlarat nak mandi..-padahal mmg tak rajin pun nak mandi kaaaannnn....haha- 

sebab saya ngah kesedihan kot..sebab tu cam xde mood je..nak jalan xde mood..yang ada miod nak tido je..memandangkan ari ni saya pose waktu rehat kang boleh la membuta..aaaa...xsabonye nak layan mata...

Xpe2...xlama je lagi nak bertahan kt sini..nnti kt brenti k...wpun keje ni bes..enjoy..tapi sgt pnt...xseswai utk saya kot..nak angkat brg2 brt lg..tercabut otot saya..lalala..

Ntah ape saya bebel ni..xde point langsung kan..rs nk termenung..nak bawak diri jaaaaaaauuuhhh dr semua org...jaaaauuuuhhhhh....jaaaauuuhhhh....jjjaaaaauuuhhh...


Ok..penyakit meroyan dtg blk..haha
tak tau la sebenarnye nk cite ape..len kali la kt bebel lagi ekk..daa

P/s: skrg,ble sy kecik ati mmg sy kck ati.skrg,ble sy trase yes sy trase.bukan sj2 atau buat2 cm dlu yg sja nak carik psl ngn org. Prubahan tu sy xsuka. Sy masih rindukn yg dulu. 

mode: rasa cam nak kene ngorat lagi..hahaha..zaman2 org careeeee je psl kt..ngeh3








AAAARRRGGGGGHHHH...KAKPAH DAH GILEEEEE...
LAAARRIIIIIIIII!!!!!
lololololololo(bunyi red indian)

No comments: