Sunday, August 11, 2013

cerita bergambar


Dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

Crazily bizi minggu2 terakhir sebelum raya..mane taknye...orang besnes...mesti la sibuk nak kejar untung kan...esek gesakan je nak sale tinggi..nak sale tinggi..kitorang yang bertungkus lumus naikkan sale tp bonus rm50 je... Baru berangan dapat bonus paling ciput sebulan gaji...tp klu dah namenye budak baru jgn berangan la..ko sape ye takkk...hahahhaa..cait...


GAMBAR 1

Bergambar dengan another assisten..xsangka die pun camhorror.haha..gle gmbr..lagi mls dr saya...lagi clumsy dr saya..haha..bagusnye die 1 je.rajin mandi...saya ni plak mmg penjimat air apetah lagi dah sampai umah kol 1 lbih nk dkt kol 2..bek kt pospon je mandi b4 g keje tu kan..whuah3

GAMBAR 2

Ahzab ke idak nak kemas klu sepah gini...blh mati syahid tau..saya xpaham betui cara orang2 sekarang bersoping..dah jatuhkan xreti nk anGkat..siap blh duduk bersila tambah menyepahkan..xblh blah siap ckp nk masuk utube..eleh kakkkk...ade saya kesah?akak dh upload ke kat utube spti yg dipoyo2kan tu?saya dah..masuk bloh ni..ngeh4..cume saya idak la kejam sangat nak bgtau kedai ape ni..saoe yang dah tau diam2 je la..ckup dh pengalaman ni wpun kejap..xlama lagi turun pangkat jadik bibik semula..yeahhhh...

GAMBAR 3

Kan saya dah kata budak ni gle gmbr...time ni saya dah ngantuk gler tau..die blh req nak amik gambor..cesss..

Time ni las day before saya kene gerak gi bukit beruntung..mlm tu pekena ayaq kat area umah ni pastu boleh plak die ajak pi mekdi..tp layankan je la...masa bersama dah xlame..haha

Sampai2 terus order...dan paling bes,die blnje..haha..maklum le...masing2 bru lpas amik gaji...berpoye le masing2..sampai umah dah dkt kol 3..paginye awl2 lg dh bangun..kene gerak awl sebab nak kene gi bank in segala...lepas tu menggelabah sendiri sebab dah lambat..gegas2 gi cawangan len las2 kene tunggu jugak sampai pkul 1 lebih...bek tido dlu..lagi bagus..


GAMBAR 4

Akhirnye yang dinanti sampai juga..chewahhh..gaye cam order xsampai2 kan..pdhl dpt cpt je..

Kali ni saya borong ephyra ni sampai 3 kotak terus..senang...
Lagipun saya dok nak kejar beg2 die tu...bli brg dpt brg byk...i like it..ahak2.. Walaupun harga agak mahal dan saya terpaksa pejam mata masa bayor...tapi saya nak try again betul ke tak hipotesis saya iaitu semakin saya minum ephyra semakin kurang sakit belakang saya..ahhaaaa..mmg tu pun tujuannye..nak mengharapkan muke jadi lebih mulus dan cerah mmg xyah la...dr azali mke berkerak..dah la jenis xjaga muke..berlengas je sepanjang masa..

Perbualan bersama member:

Saya : saya ni selekeh kan?
Member : haah...
Saya: (-______-") jujur sungguh kta2 mu itu ..ujar saya dalam hati..
Member: ala..awk selekeh PAKAI MACAM MAKCIK2 pun ade orang nak..

Saya pun xtau nak amik ayat tu sebagai motif saya bunuh die atau timang2 die..hahaha


lari topik plak..hehe

sambung balik bebel pasal ephyra..btw thanks to kak di..sangat suke brg2 yang saya dapat tu..sebab saya expect dapat beg hello kity ngan organizer je..rupenye ade sampingan yang len...ske3..tapi saya terpaksa simpan dulu ephyra ni sebab nak habiskan catalyst..


p/s: kesedihan........meratapi nasib diri..sob3



No comments: