Monday, July 29, 2013

kulat kulapok

Dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang


dah laaaaaame giler nak bebel pasal beger bakar abg burn ni...tp sampai dah basi xjugak tercerite..ni smntra leh lepak nak bebel skit..

Rasanya ramai dah tau pasal beger bakar abg burn ni..kan beliau dah femes..kalau sape xtau boleh google sendirik la ye..

Masa saya pegi tu sekali ngan member umah n staf 2 orang..staf tu la beriye sangat ajak..mengidam kot..dah xpasal2 lepas keje gi pecut ke sungai ramal lak nak makan bende tu..tp disebabkan ramai cakap sedap teringin gak la nak rasa sejauh mane kesedapan die tu..

Sampai2 tros oder.semua menu mmg menyelerakan..beger die gabak jugak..tapiiiiii...saya kan xmakan beger mahal2 sebab beger mahal ade bijaN..xske..saya makan beger tepi jalan je..tekak murah..camni la..

Saya pun oder meatball die yang kononnye sedap x hengat tu..1st impresion nmpak sedap...banyak..yummy...

Nampak sedap kan??ngan mayo nye...ngan cheese die..pergh!mungkin masyuk bagi org yang ske mayo dan cheese...

Malangnye saya tidak..
So meatball saya nampak sangat membosankan..
Kosong je kan meatball saya..haha


pahtu ble makan sampai angguk2 la nak mengeshowkan betapa sedapnye meatball ni..kuah die mantap ..meatball die pun sedap..xla rasa macam makan lembu...memang bes seperti yang digembar gemburkan..

Ngan harga rm9.90 saya dapat 10 bijik meatball beserta kentang seperti di atas la...kunyahan bebola pertama hingga ke 5 sangat laju..masuk ke6 ke 7 dah stat slow..las 3 meatball tu rasa cam nak terbelahak..bukan xsedap
.tp muak..

Pastu xrasa cam teringat2 nak makan..ke cawangan ni je yang bes?


Ni plak staf saya punye..siyes terliur tgk..tp masih jugak xteringat2..mugkin x ngidam ni kot..saya ngidam sushi yang en somebody janji nak blanje tu..whuah3

Lame dah xmakan sushi...

Syok la cite pasal makanan..padahal pose..penat gler ni..nak tdo jap..xlarat dah..nak update ni pun tersengguk2..tido dlu..daa...


No comments: