Thursday, July 4, 2013

ape yg boleh diupdate dlm masa 15 mnt..

Dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

tolong abaikn klu ade byk typo..saya tgh update ngan cpt sambil minum milo ni..slera makan dh hilang tp perut lapar.. Ni gejala yg melanda saya skrg..sbb ngah kering..ble la gaji nk masuk..haha..tu la...elok2 kje gaji 2k nk jugak kje yg cmni..tp fun gler kot..klu la wktu kje die bkn 12 jam sudah pasti kje ni akan jadi lebih menyeronokkan.

Malam ni akan pecut kejap ke cawangan len utk pinjam sorg staf kt sana..sebab esok sy nk cuti..hehe..cuti tak cuti sgt la...ade urusan sebenarnye.. Urusan sy bnyk yg gmble2..esok pun exam gamble gak namenye ni..luar bidang gler2..tp xsalah klu mencuba kan...

Cuma tu la..slalunye org yg ade pgalaman kje kn carik kje yg gajinye lbh byk
tp sy sbaliknye..mkin lama mkin kecik..mkin lama sy pun kompius ngan kputusn sy..xpe..ikut je la flow....

Ade 5 minit agi nak bebel..

Doakan saya boleh jawab exam esok..pastu saya tabah hadapi ujian hidup..pendirian saya jadi kuat..doakan saya selamat sebab saya dalam keadaan kurang rehat skrg..esok pas exam nak recharge blk tnaga saya ni..

Klu saya lepas sgala hlgn untuk esok pasti saya bersedih utk tgglkan je ni..wpun pnt hati saya hepy..melayan staf yg bermacam2 ragam..
Tapi dalam masa yg sama sudah tentu sy bsyukur dpt kje yg stabil pd hemat sy wpun gjinye sgt2 xseberapa..
Xpe la..
Mgkin inilah rezki sy...



Alhamdulillah..yg pnting allah dh permudahkn jalan sy..terima kasih allah..


P/s:wpun mlm ry still kne kje smpai kol 10 tp nasib bek dpt cwgn yg dkt ngan umah..alhamdulillah..

No comments: