Tuesday, July 16, 2013

Masa yang sangat jeles ngan saya....

dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

sejak kene serah kuasa ni xpasal2 kene jadi manager wpun masih lagi berstatus asisten..dan disebabkan bende ni la saya xdapat nak menghapdate blog saya sampai dah berabuk..blom tahap bersawang agi sebab idok le lame benor xhapdate kn..lagi pun update beriye pun bkn ade reader..wakaka..blog syok sndri namenye ni..

Dah keje payoh benor nak cutinye...ni pun sabtu ahad ari tu dapat la jugak pegi kursus haji..eh!kursus kawen..drpd kt utm dlu nk gi...dah tua2 cmni bru dapat luangkan masa..tu pun xbergaji saya dua hari tu..tak kesah la tu..dahulukan ape yang penting...dah tu satu koje lagi nak kene carik staf untuk ganti tempat saya..gile susah k..tapi wpun susah ku gagahi jua..sob3

alhamdulillah sabtu ahad hari tu tak terbazir..dapat la saya merasa terawih jemaah..masa pun pack sangat..settlekan urusan yg blh disettlekan..lega skit dah..tapi mmg penat r..ngantuk toksah cakap..berape lame dah saya abaikan hobi utama saya tu(tido)..ngantuk..penat plak tu..selama saya berkecimpung dalam arena pemanduan ni,ngantuk macam mana pun masih lagi boleh bukak mate..sekarang tak dah..rasa nak menanges tahan ngantuk tu..xsabo gler nak sampai umah ble ngah ngantuk..tapi kalau tak tahan sangat bantai je tido kt tepi jalan..cume selalu saya gagahkan jugak drive sampai umah sebab nak brenti tido tepi jalan adalah sangat menakutkan k..buatnye ade yang menyondol dari belakang len plak jadik kang...


Btol la org kta..kursus kawen sgt bosan..tapi ilmu die mmg bes la..wpun byk bnde kt dah tau like rukun2 solat sume tapi ble tnye xingat dah..kat situ la kt revise blk..tau la yg mane sunat mane wajib..dpt presenter yg klako smpai meleleh air mata gelak..tp pnt jgk sbb ddk je..mklum la..pose...brenti pun utk solat je la..kematu pungkok msg2..yg saya plak opkos la belakang ni lari allignment ble dok lme2..nampak benor tue nye tu..




Sekarang ni plak dah ade esisten bru sampai..dan die cam xde nawaitu nk serahkan kuasa pegang kunci kat saya so kt tenang2 je la jd org bwh..lagi bes..lepak je rasa..nak carik staf baru pastu nanti nk off..yeay!!!nak balik umah bke ngan famly..xpenah rs homsik trok cmni..eh.penah2.masa form 4 dlu..dh besor bru homsik..xmalu...haha



k la..mmg bz la ni..ni pun ngah kat bank ngorat kakak kaunter tukar duit..haha
perut ngah meragam n rasa mau pitam..haiyak...
Nak balik tidooo...:-\

No comments: