Thursday, January 17, 2013

argghhh!!!tulunnn!!!

dengan nama Allah yang maha Pangasih lagi maha penyayang

tulun la aku....aku penah wat program ad hoc dlu pun ramai le jugak yang menolong nye..xpun , adhoc yang memang utk enjoy2..
ni nak wat bende yang sirius tp gerak kerja less than 1 month...
ape kejadah...
sape nk jd PA aku tanpa gaji???hahaha

stress kejap...
tertekan sebab masa tido aku tak cukup 12 jam...cesss..cesss...cesss dan cesss lagi...
ingatkan masa meeting sampai kol 10 lebih tu je perngakhiran aku balik lambat...
rupenye idak...atenyee...
semalam baru ade nawaitu nak tido puas2...
las2 kne buat 120++ surat..

so, memandandkan aku pekerja yang beretika (beretika la sangat...ni sume sebab aku xde org kanan kiri depan belakang), tido jap 2jam, pastu stay up wat bende2 tu...azan subuh terus siap..
giler otak aku..dah weng abes dah ni...

la ni free bebenor sampai bleh update blog sebab aku dah tahap ngantuk giler...
amik feel nak tido sat sebelum ade yang kaco2..
lagi2 tgk emel box xde emel baru...
ALHAMDULILLAAAHHHH.....

tapi aku pasti yakin tanpa was3 bahawa bahana seterusnya akan dtg petang nanti..
ade meeting lagi 5.30pm laaakkkk...
tak dapek aku nak tido awl..
baju dah berlambak2 xbasuh...
bilik xyah cakap la..
nak tengok, masuk keta aku..cam tu la bilik aku...
muahahaha...

bibik !!! bersihkan bilik saya!!

*krik3-bunyi cengkerik*


p/s: in d same time xsabar nak seminar ni jd.
sebab
lepas tu bleh relax balik..
nak tgk berjaya tak..
rs xsabar nak dgr ilmu2 org yg pandai2 ni..
(bende ilmuan jd reason las...nampak tak betapa tak intelektualnya aku)



NAK CARIK KEJE LEN KE TAK EY? NAK ACCEPT KE TAK JADI CHEMIST TU EY???HUHUHU...

No comments: