Sunday, January 6, 2013

cite yang xde tajuk..

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang

di awal setiap entry mesti aku cakap, (mostly, or maybe just aku je yg prasan sorg) 'dah lame giler xhapdate blog'.
tapi tu le real litinye..saje nak menunjukkan beeeeetttaaaaapaaaa bizinye aku ngan kehidupan dunia sekarang...ish3..
bnyak bende nak cite, tapi cite tanpa ada gambar ibarat mendengar kisah mitos...vallawey....ayat aku...makin hari makin poyo gamaknye..ni sume akibat bile baca blog abg kj...ayat die kan skema..secara tak langsung, ayat aku terskema jugak..(nak jugak salahkan org len..aku sekeh gak kang)

aduyai...nak bebel ape ey...
oh,

KAK NGAH, TOLONG LE UPDATE PASAL KITE GI MEN SALJI TU EY..I XDOK GAMBOR..

tu satu,
lagi..aku sekarang memang dilanda kebizian yang melampau. hari2 balik kol 8 lebih je..
aku sangkakan penderitaan ni nak berakhir dah bile aku dah tulun sapot wat report sikit2..
rupenye ade jua bala yang datang.......
setelah hampir setahun aku bergelumang dalam jawatan ni, dan diantara 6 bulan tu aku makan gaji buta, akhirnye sekarang aku kene pulun pulak wat seminar.
aku memang dah weng abes dah ni...
seminar nak buat bulan depan, ari tu baru start buat ape jadah proposal sume..
tak giler kate ko??
aku dah la dalam mood nak tulun wat report je..tetibe kene buat ni plak...
dah lame aku x stay up, semalam boleh plak aku bangun kol 5 wat keje...
klu la bangun tu wt solat tahajud ke sedap jugak mendengornye ye dak..

tapi alhamdulillah, siap gak la keje tu.. utk part aku...tp totally dalam 80% je baru. yang len, xde info nak letak..sampai en.someone sekali kene tolong aku wat pemplet seminar tu...wahaha..

cite aku sekarang esek pasal keje je kan..tapi nak wat cane..memang tu je yang aku buat sekarang...sampai ari ahad pun kene wat keje.

dan berkenaan pasal ngan keje gak, insyaallah minggu ni aku masuk kursus renang dan menyelamat.tu pun kalau xde yang kaco aku le.. tadi pi la carik2 baju renang..
hasilnye,


sepasang baju swimming muslimah(muslimah la sangat...suar die abes cerut la) sekali ngan tudung yang xserupa tudung + google..

*bayangkan aku pakai sambil wat peace ngan gaya di atas*

klako kan..tp tu la yg ad..
ada 1 tu comey, tapi baju je..

yang ni, 
139RM sepasang...
tambah google 8rm
so total 147 je..
sume ditanggung oleh en. someone  \(^_^)/
Hip2 hoorey!

tq syg sbb blnje bju swimming ni..hehe
(wah.....dah blnje baru nak bersayang2...puiiii..klu tak, esek nak carik pasal je kan....)

nasib baik balik tadi xde email dari bos suh wat keje..selamat aku... esok blom tentu (-_-'')

mintak maap le kat sapa2 yang aku xdapat nak melayan kehendak naluri dia. aku memang bizi.
sekarang ni, kalau ko nak carik pasal ngan aku, sory the lory aku memang xlayan. ko nak mengamuk ke ape, sila la meroyan sorang2. kalau sape2 yang mesej aku xbalas, maap byk2..kadang2 aku xdan nak balas.aku sempat baca je. balik umah, dh penat, tido, esoknye lpe terus..

dan kata2 semangat untuk diri aku sendiri,

BUAT XTAU KAT ORANG YANG NAK CARIK PASAL NGAN KO. SELAGI KO XBUAT PASAL, KO XYAH NAK SEDIH2 SANNNNGAT MELAYAN EMOSI. BEK KO KUMPUL DUIT CEPAT2 N BLAH KE TEMPAT YANG LEBIH AMAN. NANTI DAH XBIZI SANGAT, CEPAT2 LE CARIK KEJE LAIN....
doakan la aku dapat keje lain..walaupun keje ni bes, tapi suasana dah xmacam dulu. sebab aku mmg jenis touching lebih lagi2 kalau aku xsalah tapi disalahkan.. (cam lagu agnes je)..bosan dowh! kalau jauh, msti susah org nk carik buruk kite ye dak...

*start dah meroyan*

ok la ..bye...penat...esok nak bangun awl...
semangat2...zzzzzzzzz


p/s:
bek aku diam dari berkata. sedangkan aku xcakap pape dah kene, kalau aku cakap, xde tempat dah untuk aku kottt....
(isu perlu dirahsiakan atas sebab2 tak dapat dielakkan)


No comments: