Tuesday, December 27, 2011

South Trip part 3

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

waaahhh..pehal aku rajin sgt update blog aku ni..haha

saje..bosan..

ok la..so sampai mane tadi?oo..kat kota tinggi ey..

SABTU (10 DIS 2011)

So that after gi makam sultan mahmud tu kitorang gerak gi pasir gudang.
gi la melawat family angkat aku kat pasir gudang nun.

petang tu gerak gi skudai.
pusing kat taman u xde hotel chokia yang menambat hati ibu..
last2 amik kat tmn tun aminah.

niat di hati nak le makan ngan en.someone,dee n rina.
tp...rina blk selangor.dee bz. en. someone dah makan.
tensen giler siot.

awal2 mmg dh ckp dh kat hati ni jgn berharap..
tapi takk....degil!!!kan dah merana sendri..

pastu pegang hp,taip konon2 nak sen msg kat en someone
"xnak ke singgah jap jumpe?"

pastu,ye lah..tengah emo tahan nanges sume aku gi cancel..padam balik msg tu..xsempat send..
pastu melalak sorang2 dalam bilik air.
WTT??

pastu ape lagi..haa..jaki giler aku nk tgk hp..

nak harapkan esoknye mmg xpayah la..awal2 dh tau die ade degree++
berbulu btol..(cite ni pun bergenang2 lagi air mata aku)

balik tu,lalu utm nak je aku meraung.

giler tersiat hati aku!!!
(T.T) lame giler kot dh xjumpe..
tapi sume dh lepaS,Layan la nanges kau tu sorang2..

gambar yang diamik kat skudai sikit gler,nmpak nau bosan

kedai makan kat taman tun aminah tu.
disebabkan aku ngah hangin,aku makan ngan rakus n banyak.
ade ciri2 kanibal x aku??haha

n sementara aku layan perasan buat2 tido awal (mmg tido btol pon) my papa bolo2 amik gmbar bulan..mlm tu kan gerhana.



p/s: pendek je utk yang skudai ni..sebab destinasi lepas ni mmg terbaeeeekkkk!!
so special edition for MELAKA!

No comments: