Tuesday, July 8, 2014

mimpi

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

di suatu hari yang hening...saya mengikuti rombongan yang tak tau dari mane nak ke mane..ramai2..siap pakai tag segala..entah mane roh saya merayau malam tadi..men join je rombongan xmintak izin tuan badan..pastu..brenti rehat kat satu kawasan ni...semua orang beratur tunggu nak masuk toilet...mule2 kagum ngan toilet tu sebab nak masuk kene punch tag nama tu..kan ke bes tuuu..haha...mengelenyur la den terkinja2 xsabor nak scan tag..tapi q, bapak panjang...

bile dah turn saya, orang yang nak pegi toilet pun dah sikit...tapi still ade org..
toilet tu besarr...macam toilet kat masjid shah alam..tapi susunannye lain la..
masuk dari pintu yang kene scan tu, belah kiri ade mcm bath tub..byk...kire blh mandi kat situ la..deco xyah ckp la..cntik gle..pastu ade tulisan jawi kat situ..bahasa arab..mennjukkn area situ, area utk mandi2..maklum la kan..mcm swimming pool skit2, rmai la mak2 terpakse layan anak2 depa berendam dalam tu..

saya pulak terus jalan ke kiri untuk ke toilet..klu straight lak xtau pi mane..ade jalan straight gitu..hujungnye ade bilik xbertanda..bila dah pusing kiri, nampak la org beratur..dlm toilet yang besar tu, ade lagi bilik2 besar yg ade toilet kecik2 dlmnye.....saya pun jaaaaaalan sampai hujung...sambil2 tu tengok kiri kanan duk usha toilet2 yang lain..tapi...toilet yang lain tak cantik..bile jenguk, mcm tandas lama..kat dinding nye ade bekas air mengalir..dan lumut2..

saya pun jalan terus lagi..sampai hujung..dah xde toilet..tapi suasananye mcm kat kat bawah bangunan..sebab ade tiang2 kat situ..tiang kaler putih..saya pun patah balik..tapi saya penat sangat nak jalan..saya merangkak..merangkak masuk dalam toilet yg terdekat....dalam toilet tu xde org langsung...dan toilet yang saya masuk tu xla seburuk toilet2 yang saya nampak tadi..cume xde la jugak dlm kategori cntik..biase2 je..

saya pun masuk..gi toilet paling hujung..hujung yang dr pintu, nmpk tros tndasnya..baru je masuk dan saya pun xtau ape tujuan nak masuk tu sebab xde rase nak terkucil ke terbey ke, tibe2 lampu tandas terkelip2 n pintu utama tertutup............ terbukak........... tertutup........ muncul lembaga hitam...makin lame makin dekat.....pastu die peluk n xtau la gigit ke cium ke ..kat leher saya..kalau cium, nmpk sgt gatal..i dah ade hubby k..kalau nak kata gigit, xsakit lak..

pastu, ade org tendang pintu toilet utama tu..lembaga tu terkejut, terus terbang ikut tingkap...

saya terus tersedar, n alarm pukul 4.50 berbunyi...tapi saya xde set jam pkul 4.50 pun?!!...
rupenye jam saya tu dah kjut dari pkul 4..tuannye je xsedor diri..haha



tapi xtau kenapa bile bangun tu rase lain sgt...mungkin sebab saya rasa macam pernah tengok tandas tu..
ble pikir2..yes...dan saya pernah post pasal ni dulu.. lepas lame xmimpi, now mimpi balik..kalau ikutkan post tu..saya mimpi masa duk bangi dulu..xpasti la kalau masa keje kat sakan dulu pernah mimpi ke tak sebab dah ingat..waktu keje sakan pun mane ade mase sgt nak update cite.. tapi rasa mcm pernah mimpi jgk time tu..ntah la..xpasti...sebab pasal mimpi sblm ni pun saya dah lupe..mimpi malam tadi mengingatkan semuanye..

aaaaauuuuuwwwwww..........*bunyi anjing menyalak*

p/s: en hubby kta sy mimpi bkn2 sebab masuk toilet xcuci kaki..tapi last semalam, masuk toilet, amik wuduk le..pastu xmasuk dh..kalau sebelum ni, yes..keluar gitu je..mimpi la bkn2..tu la..tido xbc doa...kan dah kene....("-_-)v

No comments: