Thursday, March 27, 2014

Pendidik sem 1

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

saya suka masuk kelas duk tengok pensyarah2 mengajar...macam biase la..muke saya macam muke paham..duk angguk2...paham benor la gamaknye...padahal....hahaha

pastu saya ni kan ade masalah ingatan...so, saya nak cite la sikit pasal pendidik2 saya empat orang ni supaya bila dah tua kang still ingat name..sebab mostly cikgu2 saya, saya lupe namenye...terukkan...huhu...tapi bukan saje2 nak lupe...dah mmg i ni absent minded person..ceceeehhh...

sem ni ade empat subjek, so empat pensyarah...tapi xtau la nanti dah last2 ade penambahan pensyarah kan..

mule2 kelas operations research..
bersama pn paezah.. 
bes giler hokeh dia ajar...dia make sure kitorang sume paham dengan bende yang dia ajar...
tapi bile otak mule melelong...lantas saya terpikir...setiap kali kelas..
muka lecturer ni macam muka kawan saya, husna...sebijik sejebon dari tepi...versi berumur sikit la.. cara cakap ade la sikit...tapi rasanya part mengajar tu macam husna jugak kot...sebab husna penah mengajar tutor...muke2 macam tu memang suke mengajar ey...hee~~

then kelas flood management and mitigation
bersama dr jazuri..
walaupun pernah belajar kat obersea, tapi xde la muke berlagak ke ape...humble je...
yang pasti...dr jazuri ni tak lari dari perkataan basically....hampir sume starting ayatnye ade basically...
nak tergelak.....tapi memandangkan minggu ketiga ni dah start tough..tak jadik nak gelak sebab keadaan dah mule tertekan...sob3

kelas sustainable management lak...
dengan dr amnorzahira..
mude lagi Dr ni....sekali tengok memang macam farah...again...my fren..dari KMJ...cara dia cakap...muke tu ade la dalam 20%..tapi mude2 lagi dah banyak ilmu...dah name pun pensyarah kan...kene la berilmu...
haiii...boleh ke orang yang malas membaca isu semasa macam saya ni nak jadik lecturer...
kalau suh baca mastika laju je...suh baca journal, baru tgk intro dah tertido...wakaka..
oh ye....ni la kelas yang dee join masuk dulu masa dia datang sini..kih3

lassssst sekali kelas erosion and sedimentation..
prof junaidah..
bapak susah subjek ni!!!!! tapi memang bende ni la yang saya nak belajar dulu..tapi saya tak sangka plak subjek ni ada kira2, rumus yang bercabang,,,ingatkan fakta gitu2 je...nak menanges tiap kali bukak buku..niat hati nak study sendiri la..selak punye selak...terus sakit pale...try wat latihan, haram...conteng ntah hape2 je... sekarang ni berbekalkan minat je..
afuh3...

p/s: dah keje, nak belajar....sekarang dah dapat peluang belajar, hadap la.....

pakcik google....gune ye gambor ni...

No comments: